Overslaan en naar de inhoud gaan

Media Republic ontwikkelt internationale Olympische campagne voor DSM

Media Republic won een pitch voor de ontwikkeling van een internationale campagne voor DSM over de relatie tussen DSM als innovatiepartner…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne maakt het grote publiek bekend met de rol van DSM in de innovatie van materialen den voeding voor bepaalde Olympische sporten en sporters in het algemeen.

related partner content for mobile comes here

De ;Claim your Olympic medal&;">'Claim your Olympic medal'-campagne biedt fanatieke sporters wereldwijd de mogelijkheid om hun sportieve prestaties af te meten aan oude Olympische records en dit binnen Facebook te delen.

Na het uitdagen van een vriend(in) maken ze kans op een reis voor twee personen naar de Olympische Spelen in Londen.

'We zien dat het natuurlijk gedrag is van mensen om hun sportieve prestaties te delen via social media,' zegt Frank Persyn van Media Republic: 'Deze applicatie speelt hier op in door de doelgroep de eigen sportieve prestaties te laten vergelijken met oude Olympische records. Daarnaast biedt het DSM een mooi internationaal platform om hun verhaal over productinnovaties te vertellen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in