Co-creatie campagne van Dove
In maart dit jaar heeft Dove de nieuwe Purely Pampering-lijn geïntroduceerd: een verwennende douche-ervaring die de huid voedt. De twee varianten douchecrèmes, sheaboter en vanille en kokosmelk met jasmijnblaadjes, gecombineerd met Dove’s NutriumMoisture-technologie, zorgen voor een rijk romig schuim dat je huid ontspannen en gevoed laat aanvoelen. In het kader van deze introductie geeft Dove echte vrouwen nu de kans een persoonlijke Purely Pampering-geurvariant aan de lijn toe te voegen.
Via de Facebookpagina van Dove Nederland worden vrouwen opgeroepen om hun eigen Dove douchecrème te ontwikkelen. Uit alle aanmeldingen selecteert een jury een top vijf genomineerden, op wie vriendinnen van Dove kunnen stemmen. De jury bestaat uit Hélène Delhaas (Margriet), Cynthia Schultz (beautyblog Misslipgloss.nl), en Esther van Spronsen (brandmanager Dove Skin).
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDe winnaar wordt eind augustus bekendgemaakt op de Facebookpagina van Dove Nederland. De nieuwe variant zal in 2013 te koop zijn en zal gelanceerd worden met een campagne met de winnares zelf in de hoofdrol. Met een fanbase van ruim 100.000 vrouwen heeft Dove een van de grootste Facebook communities van Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid