Overslaan en naar de inhoud gaan

Co-creatie campagne van Dove

Dove laaat vrouwen op Facebook hun eigen 'verwennende' douchecrème ontwikkelen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In maart dit jaar heeft Dove de nieuwe Purely Pampering-lijn geïntroduceerd: een verwennende douche-ervaring die de huid voedt. De twee varianten douchecrèmes, sheaboter en vanille en kokosmelk met jasmijnblaadjes, gecombineerd met Dove’s NutriumMoisture-technologie, zorgen voor een rijk romig schuim dat je huid ontspannen en gevoed laat aanvoelen. In het kader van deze introductie geeft Dove echte vrouwen nu de kans een persoonlijke Purely Pampering-geurvariant aan de lijn toe te voegen.

related partner content for mobile comes here

Via de worden vrouwen opgeroepen om hun eigen Dove douchecrème te ontwikkelen. Uit alle aanmeldingen selecteert een jury een top vijf genomineerden, op wie vriendinnen van Dove kunnen stemmen. De jury bestaat uit Hélène Delhaas (Margriet), Cynthia Schultz (beautyblog Misslipgloss.nl), en Esther van Spronsen (brandmanager Dove Skin).

De winnaar wordt eind augustus bekendgemaakt op de Facebookpagina van Dove Nederland. De nieuwe variant zal in 2013 te koop zijn en zal gelanceerd worden met een campagne met de winnares zelf in de hoofdrol. Met een fanbase van ruim 100.000 vrouwen heeft Dove een van de grootste Facebook communities van Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in