Interactieve geweld campagne in Vogue iPad magazine
Deze iPad campagne doet wat denken aan de Autoverzekering campagne, waarin je al intuitief door het blad aan het swipen bent en per ongeluk…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Deze iPad campagne doet wat denken aan de Autoverzekering campagne, waarin je al intuitief door het blad aan het swipen bent en per ongeluk een tegen de muur swiped (zie hier). Dit maal gaat het om een campagne in de Duitse Vogue die aandacht vraagt voor het huiselijk geweld.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Zo'n twee jaar geleden is er ook al een opvallende Duitse campagne ingezet, waarin toen Augmented Reality werd gebruikt (zie hier)
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSZie video:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid