Overslaan en naar de inhoud gaan

Hutten leidt Aldipress

Stefan Hutten (46) wordt per 1 augustus 2012 managing director van Aldipress.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij volgt hiermee Walter van der Schaaff op, die op interim basis invulling heeft gegeven aan deze functie. Afgelopen jaren werkte Stefan bij Sanoma Media als Director Consumer & Trade Marketing en als Managing Director van Jonge Gezinnen. Voor die tijd was hij actief op het gebied van marketing information met posities bij onder meer Claritas en Nielsen.

related partner content for mobile comes here

Over zijn aanstelling bij Aldipress zegt hij: 'Letterlijk óp het schap - waar het in toenemende mate dringen is - komen de belangen van retailers, uitgevers én consumenten bij elkaar. Het samenspel tussen de partijen zal alleen maar belangrijker worden. Aldipress is in een prima positie om daarin het voortouw te nemen en ik vind het een mooie uitdaging om daaraan mijn bijdrage te kunnen leveren.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in