Bestedingen top 100 Amerikaanse adverteerders omhoog in 2011
De honderd grootste adverteerders in de VS hebben gezamenlijk meer besteed in 2011: +4,8 pct ten opzichte van het jaar ervoor. De groei zit…
Er werd minder geadverteerd in dagbladen, tijdschriften en radio. Online adverteren wint in Amerika op alle fronten terrein: search marketing, online video en sociale media, maar ook promotie en direct marketing. Dat blijkt uit cijfers van ZenithOptimedia.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het is duidelijk dat adverteerders vooral daar investeren waar ze de doelgroep direct kunnen bereiken, aldus het mediabureau. ZenithOptimedia verwacht dat online dit jaar dagbladen zal inhalen als tweede advertentiemedium na tv.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisBoehringer Ingelheim, Volkswagen en Google waren de grootste groeiers in bestedingen bij de top 100 adverteerders.
Meer bij Adage.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid