Unilever: Facebook-app voor goede doel
Met de speciale Waterworks-app kunnen consumenten onder andere kleine donaties maken, al vanaf 10 cent, en in contact komen met de mensen in het veld, de zogenoemde ‘waterwerkers’ in ontwikkelingslanden.
De donaties dragen bij aan educatie rond veilig drinkwater, de actie moet daarnaast de aandacht richten op Unilever’s producten om water te zuiveren.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaWaterwerkers houden de Facebook-fans op de hoogte van hun werkzaamheden met de hulp van smartphones, waarmee ze foto’s maken en andere content delen.
Unilever wil met deze app goede doelen socialer maken, persoonlijker en daardoor relevanter. 'Daarnaast kun je met deze app direct de impact van donaties laten zien, hoe klein die donaties ook zijn', aldus Unilever.
Bron: Marketingweek
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid