Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever: Facebook-app voor goede doel

Unilever ontwikkelt een 'Facebook Timeline-app' waarmee consumenten in contact kunnen komen met de mensen achter goede doelen, als…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de speciale Waterworks-app kunnen consumenten onder andere kleine donaties maken, al vanaf 10 cent, en in contact komen met de mensen in het veld, de zogenoemde ‘waterwerkers’ in ontwikkelingslanden.

related partner content for mobile comes here

De donaties dragen bij aan educatie rond veilig drinkwater, de actie moet daarnaast de aandacht richten op Unilever’s producten om water te zuiveren.

Waterwerkers houden de Facebook-fans op de hoogte van hun werkzaamheden met de hulp van smartphones, waarmee ze foto’s maken en andere content delen.

Unilever wil met deze app goede doelen socialer maken, persoonlijker en daardoor relevanter. 'Daarnaast kun je met deze app direct de impact van donaties laten zien, hoe klein die donaties ook zijn', aldus Unilever.

Bron: Marketingweek

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in