Overslaan en naar de inhoud gaan

Masha Kodden stapt ook over naar Telefoongids

In navolging van Erik Hoekstra stapt ook marketing directeur Masha Kodden over van VNU Media naar De Telefoongids (DTG)
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Kodden (42) start per 1 juli 2012 als Director Marketing Communicatie. In deze functie is zij verantwoordelijk voor de nieuwe communicatiestrategie en de disciplines marketing communicatie, pr, arbeidsmarktcommunicatie, social media, sponsoring, media-inkoop en events. Tevens treedt zij toe tot het management team.

related partner content for mobile comes here

Eerder deze week kondigde DTG aan dat VNU Media topman Erik Hoekstra per 15 september 2012 aantreedt als de nieuwe ceo van het bedrijf. Kodden werd twee jaar geleden benoemd als marketing directeur bij VNU Media. Daarvoor bekleedde zij diverse uitgeef- en marketingfuncties op het snijvlak van online en print media, onder meer als uitgever van Intermediair.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in