Overslaan en naar de inhoud gaan

Stir presenteert nieuw online bereiksonderzoek

Stir presenteert vandaag de nieuwe opzet van het internet bereiksonderzoek.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De opzet en uitvoering van het onderzoek is ondergebracht bij comScore en Intomart GfK. In het afgelopen jaar is het bestaande onderzoek op verschillende punten aangepast en verbeterd. Vooral het meten van reclamebereik is een belangrijke vernieuwing in het onderzoek.
Bij het meten van reclamebereik wordt de optie aangeboden om de zichtbaarheid van de online uitingen mee te nemen. Maar ook een groter panel van 25.000 personen (6 jaar en ouder) en een hogere frequentie van rapporteren moeten de meerwaarde en bruikbaarheid van het onderzoek voor planners en adverteerders doen toenemen. Het bereik van websites wordt straks wekelijks uitgeleverd en voor gerealiseerd campagnebereik zijn dagelijks cijfers beschikbaar.

related partner content for mobile comes here

De levering van de nieuwe cijfers begint vanaf 1 juli.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in