Overslaan en naar de inhoud gaan

Moniek Buijzen hoogleraar Communicatiewetenschap Radboud Universiteit

Dr. Moniek Buijzen is per 15 augustus 2012 benoemd tot hoogleraar Communicatiewetenschap, in het bijzonder strategische en persuasieve…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als hoogleraar strategische en persuasieve communicatie aan de Radboud Universiteit zal ze onderwijs geven binnen de bachelor- en masteropleidingen. Ook is prof. Buijzen verantwoordelijk voor het onderzoeksprogramma Communication and Influence, dat zich richt op onderzoek naar context en effecten van openbare communicatie via de media.

related partner content for mobile comes here

Moniek Buijzen (Heerlen, 1973) studeerde communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam. Van 1998 tot 2002 was ze als promovenda verbonden aan The Amsterdam School of Communication Research ASCoR, Universiteit van Amsterdam, waar ze in 2003 promoveerde op onderzoek naar bedoelde en onbedoelde effecten van televisiereclame op kinderen.

Sinds 2002 is dr. Buijzen als universitair docent/universitair hoofddocent verbonden aan de afdeling Communicatiewetenschap van de Universiteit van Amsterdam.
Moniek Buijzen kreeg diverse onderzoeksbeurzen, waaronder een veni, (2003) een vidi (2008) en een Aspasia grant van de Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek (NWO) en een tweejarige beurs van ASCoR. Haar meest recente onderzoek betreft de gevolgen van commercialisering in de media voor kinderen en adolescenten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in