NRC breidt NRC Carriere uit
Vanaf september 2012 verschijnt bij nrc.next iedere woensdag een redactionele arbeidsmarktbijlage onder de naam NRC Carrière. Ook in NRC Weekend wordt dan meer aandacht besteed aan arbeidsmarktonderwerpen: NRC Carrière krijgt een aparte sectie in het Economie-katern.
Op nrccarriere.nl, in de woensdageditie van nrc.next en de zaterdageditie van NRC Weekend komen nu al veel arbeidsonderwerpen aan bod in de sectie ‘Werk & Geld’. Vanaf september heet ook deze sectie ‘NRC Carrière’.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaOnder het logo NRC Carriere staat de tekst 'Samen ambities waarmaken'. Hoofdredacteur Peter Vandermeersch legt uit: 'We willen de lezer aanspreken in zijn meest diverse maatschappelijke functies; als burger, als ouder, als partner, als cultuurparticipant, en natuurlijk ook als werkzoekende of werkende mens. We vinden dat een belangrijke functie, omdat de lezer in die functie zichzelf ontplooit, salaris verwerft en vermogen opbouwt. Genoeg aspecten om aandacht aan te besteden met NRC Carrière.'
NRC Carrière is het arbeidsmarktmerk van NRC Media, dat zich richt op de hoogopgeleide doelgroep van 20-55 jaar in de profit- en de non-profitbranches. NRC Carrière onderscheidt zich door een groot bereik onder zowel actieve als latente werkzoekenden. Die doelgroep wordt bereikt door kwalitatieve arbeidsmarktcontent te combineren met crossmediale wervings- en imagocampagnes van werkgevers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid