Overslaan en naar de inhoud gaan

NRC breidt NRC Carriere uit

Vanaf september 2012 verschijnt bij nrc.next iedere woensdag een redactionele arbeidsmarktbijlage onder de naam NRC Carrière. Ook in NRC…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanaf september 2012 verschijnt bij nrc.next iedere woensdag een redactionele arbeidsmarktbijlage onder de naam . Ook in NRC Weekend wordt dan meer aandacht besteed aan arbeidsmarktonderwerpen: NRC Carrière krijgt een aparte sectie in het Economie-katern.

related partner content for mobile comes here

Op , in de woensdageditie van nrc.next en de zaterdageditie van NRC Weekend komen nu al veel arbeidsonderwerpen aan bod in de sectie ‘Werk & Geld’. Vanaf september heet ook deze sectie ‘NRC Carrière’.

Onder het logo NRC Carriere staat de tekst 'Samen ambities waarmaken'. Hoofdredacteur Peter Vandermeersch legt uit: 'We willen de lezer aanspreken in zijn meest diverse maatschappelijke functies; als burger, als ouder, als partner, als cultuurparticipant, en natuurlijk ook als werkzoekende of werkende mens. We vinden dat een belangrijke functie, omdat de lezer in die functie zichzelf ontplooit, salaris verwerft en vermogen opbouwt. Genoeg aspecten om aandacht aan te besteden met NRC Carrière.'

NRC Carrière is het arbeidsmarktmerk van NRC Media, dat zich richt op de hoogopgeleide doelgroep van 20-55 jaar in de profit- en de non-profitbranches. NRC Carrière onderscheidt zich door een groot bereik onder zowel actieve als latente werkzoekenden. Die doelgroep wordt bereikt door kwalitatieve arbeidsmarktcontent te combineren met crossmediale wervings- en imagocampagnes van werkgevers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in