Ontwerpwedstrijd C&A en Pink Ribbon
Iedereen wordt uitgenodigd mee te doen door zijn of haar ontwerp te maken en online in te zenden.
Een jury kiest vier ontwerpen die in productie worden genomen voor de Pink Ribbon T-shirt collectie, die in oktober bij alle C&A-filialen in de Benelux verkrijgbaar zal zijn.
De opbrengst van de T-shirts in Nederland gaat naar de Stichting Pink Ribbon.
Bij het insturen van het ontwerp wordt gevraagd naar het achterliggende verhaal. De ontwerper kan hier een korte toelichting geven op welke manier hij of zij met dit design aandacht vraagt voor borstkanker.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaC&A kiest bewust voor co-creation, zo laat de retailer weten. ‘Wij bieden op deze manier een platform aan de consument waarmee ze door hun creativiteit de borstkankerpatiënt kunnen steunen. Zowel de vier gekozen T-shirt ontwerpen als de ontwerpers krijgen een prominente plaats in de campagne “C&A with love for Pink Ribbon” in oktober. Aan ieder T-shirt wordt een label bevestigd met de naam, foto en handtekening van de ontwerper.’
De jury bestaat uit Quinty Trustfull (ambassadeur Pink Ribbon Nederland), Maartje van den Broek (styliste voor diverse Nederlandse bladen en C&A), Sara Oakley-Orell (Head of design Yessica C&A Europe), Michaël De Moor (moderedacteur van de Belgische glossy 'Feeling') en Anouk Van Gestel (hoofdredactrice van de Belgische titel Femmes d'Aujourd'hui).
Stichting Pink Ribbon financiert projecten en onderzoeken op het gebied van behandeling, nazorg en langetermijneffecten van borstkanker.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid