Overslaan en naar de inhoud gaan

Ontwerpwedstrijd C&A en Pink Ribbon

C&A en Pink Ribbon zijn gestart met een T-shirt ontwerpwedstrijd op Facebook.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Iedereen wordt uitgenodigd mee te doen door zijn of haar ontwerp te maken en in te zenden.
Een jury kiest vier ontwerpen die in productie worden genomen voor de Pink Ribbon T-shirt collectie, die in oktober bij alle C&A-filialen in de Benelux verkrijgbaar zal zijn.
De opbrengst van de T-shirts in Nederland gaat naar de Stichting .

related partner content for mobile comes here

Bij het insturen van het ontwerp wordt gevraagd naar het achterliggende verhaal. De ontwerper kan hier een korte toelichting geven op welke manier hij of zij met dit design aandacht vraagt voor borstkanker.

C&A kiest bewust voor co-creation, zo laat de retailer weten. ‘Wij bieden op deze manier een platform aan de consument waarmee ze door hun creativiteit de borstkankerpatiënt kunnen steunen. Zowel de vier gekozen T-shirt ontwerpen als de ontwerpers krijgen een prominente plaats in de campagne “C&A with love for Pink Ribbon” in oktober. Aan ieder T-shirt wordt een label bevestigd met de naam, foto en handtekening van de ontwerper.’

De jury bestaat uit Quinty Trustfull (ambassadeur Pink Ribbon Nederland), Maartje van den Broek (styliste voor diverse Nederlandse bladen en C&A), Sara Oakley-Orell (Head of design Yessica C&A Europe), Michaël De Moor (moderedacteur van de Belgische glossy 'Feeling') en Anouk Van Gestel (hoofdredactrice van de Belgische titel Femmes d'Aujourd'hui).

Stichting Pink Ribbon financiert projecten en onderzoeken op het gebied van behandeling, nazorg en langetermijneffecten van borstkanker.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in