Overslaan en naar de inhoud gaan

Influentials wil influencer marketing transparanter maken met white label-oplossing

Grote bedrijven zijn klaar met de schimmigheid rondom influencers. Inzicht in statistieken en resultaten moeten uitkomst bieden.

Influentials, het twee jaar geleden opgerichte influencer marketingplatform, is van plan om met een white label oplossing te komen, die ervoor moet zorgen dat het bedrijven van influencer marketing transparanter wordt. De software moet het makkelijker in inzichtelijker maken om influencers uit te betalen.

related partner content for mobile comes here

Oprichter Jolique Möller stelt vast dat er bij grote bedrijven (Unilever voorop), een schoonmaakronde is geweest waarbij banden met influencers die volgers kopen verbroken zijn. Zij zegt met haar bureau Influentials al twee jaar bezig te zijn om met de juiste ethische waarde een online oplossing te maken waarbij bedrijven en bureaus makkelijk influencers aan zich kunnen binden. Een oplossing die bovendien optimaal inzicht biedt in statistieken en resultaten.

Launching customer

Möller is gestart met een crowdfunding-actie om geld op te halen voor de tool te optimaliseren, op te schalen en die white label-oplossing te bouwen, die te gebruiken is door andere pr-, communicatie- en reclamebureaus. Bureaus kunnen daarmee in hun eigen netwerkomgeving campagnes beheren. PR Bureau Glasnost heeft zich aangemeld als launching customer van het product. Oprichter en eigenaar Wouter Glaser denkt dat de tool transparantie kan brengen in de wereld van native advertising.

Influentials heeft al ruim 120 duizend euro funding op zak en wil met de crowdfunding campagne tot een bedrag van 2,5 ton komen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Klaas Joosten

Mooi gedaan, dat de markt nu ook echt wakker wordt, zelfs de PR bedrijven beginnen het te snappen. Zoals zo vaak in de markt is het vaak pas en markt als er concurrentie is. Nu begint het spel van wie er echt transparantie bied en wie niet. Ben benieuwd naar het werkelijke business model, dus in hoeverre ze publishers, influencers en bloggers aan hun kunnen binden. Je moet natuurlijk wel beter doen dan de rest zoals bij TIM, Join, Juulr, Social1nfluencers, The Circle, Hulc, bloggersnetwerk en ondergetekende.
Groet
Klaas Joosten
LinkPizza

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in