Overslaan en naar de inhoud gaan

PostNL’s webcare is niet het braafste jongetje van de klas

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
© TBSM
Miniatuurvoorbeeld
© TBSM

Het webcareteam van PostNL is een van de drukste van Nederland. Ze krijgen veel op zich af, dus is het wel zo fijn om af en toe wat stoom af te blazen met scherpe reacties.

related partner content for mobile comes here

1. Hoewel ze hun werk serieus nemen, is PostNL niet te beroerd om af en toe een grap te maken op social media.

PostNL
PostNL

2. Hun webcareteam spreekt de taal van het volk.

PostNL straattaal
PostNL

3. Zelfs van een volk over de grens.

PostNL antwerps
PostNL Antwerps

4. Ook grappen van anderen kunnen ze prima waarderen, zoals deze uit de oude doos.

PostNL bijbaantje
PostNL
PostNL reactie
PostNL

5. Als ze zich aangevallen voelen, zijn ze daar eerlijk over.

PostNL reactie
PostNL

6. Ze hebben zelfs een BS’er (Bekende Sesamstrater) in dienst.

PostNL sesamstraat
PostNL

7. Af en toe halen ze even een hondsbrutale reactie uit de bus.

PostNL brutaal
PostNL
PostNL brutaal
PostNL

8. Wanneer iemand ze een koekje van eigen deeg geeft, reageren ze sportief.

PostNL, koekje van eigen deeg
PostNL
PostNL, koekje van eigen deeg
PostNL
PostNL, koekje van eigen deeg
PostNL

9. Maar ze laten zich niet zomaar beledigen.

PostNL, brutaal
PostNL

10. Af en toe komen belangrijke pakketjes helaas niet aan.

Verdacht pakketje PostNL
PostNL

11. Wanneer bezorgers er een zooitje van maken, pakken ze die ook gewoon aan.

Zooitje bij PostNL
PostNL
Zooitje bij PostNL
PostNL

12. Maar voor complimentjes zijn ze alleen maar dankbaar.

Complimentje voor PostNL
PostNL

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Frank Sars. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in