Overslaan en naar de inhoud gaan

De Mandemakers Groep naar Mindshare

De Mandemakers Groep (DMG) heeft na een bureau-oriëntatie Mindshare als mediabureau gekozen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mindshare gaat vanaf 1 juni de mediastrategie en -planning verzorgen voor de nationaal opererende formules. Ook een groot gedeelte van de media-inkoop van de totale DMG groep gaat over naar Mindshare.

Ruud de Langen, ceo Mindshare: &;In een snel veranderend retaillandschap waar digitaal speerpunt is, dragen wij graag bij aan verdere groei van het succesvolle DMG.&;

related partner content for mobile comes here

Wim de Ruiter, Holding directeur DMG, denkt dat Mindshare &;een uitstekend geëquipeerde partner is om meer rendement uit de geïnvesteerde marketingeuro te halen&;. 

Scheepens Reclame adviseurs (SRA), al ruim dertig jaar het bureau van DMG, blijft verantwoordelijk voor de media-advisering van de regionale en lokale merken van DMG. Hij zegt uit te zien naar de samenwerking met Mindshare. &;In de huidige tijd waar naast inkoopvolume ook technische innovaties, research en tooling een grotere rol gaan spelen wordt het moeilijker voor kleinere spelers en daarom is het een wenselijke en logische stap dat DMG een bureau als Mindshare toevoegt.&;

DMG is onder meer eigenaar van de formules Mandemakers Keukens, Keuken Kampioen, Brugman, Keukenmaxx, Morres, Sanders Meubelstad, KeukenConcurrent, Piet Klerkx en Montèl.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in