JongeHonden 24-uurs pitch voor Bever
De jaarlijkse 24-uurs pitch van Interbest en Stichting JongeHonden voor de Young Lions competitie in Cannes is dit jaar in samenwerking met…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Op 23 mei om 18:00 uur gaan 24 jonge creatieve teams 24 uur tegen elkaar te strijden. Op het Interbest-kantoor in het Olympisch Stadion in Amsterdam krijgen ze instructies voor de pitch die dit jaar geïnspireerd is door Bevers nieuwe pay-off ‘Buiten begint bij Bever’. Duidelijk is dus dat de pitch ‘outdoor’ gaat.
In een dag moeten de teams een campagne voor Bever bedenken. Het winnende team vertegenwoordigt Nederland in de Young Lions Film- en Print competitie tijdens het Cannes Lions festival. De campagneconcepten zijn vanaf maandag 26 mei te bekijken via www.youngcreatives.com/netherlands. In de jury hebben in ieder geval Mervyn ten Dam van Achtung! en Francis Langenberg van Bever zitting.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid