Overslaan en naar de inhoud gaan

JongeHonden 24-uurs pitch voor Bever

De jaarlijkse 24-uurs pitch van Interbest en Stichting JongeHonden voor de Young Lions competitie in Cannes is dit jaar in samenwerking met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op 23 mei om 18:00 uur gaan 24 jonge creatieve teams 24 uur tegen elkaar te strijden. Op het Interbest-kantoor in het Olympisch Stadion in Amsterdam krijgen ze instructies voor de pitch die dit jaar geïnspireerd is door Bevers nieuwe pay-off ‘Buiten begint bij Bever’. Duidelijk is dus dat de pitch ‘outdoor’ gaat.  

In een dag moeten de teams een campagne voor Bever bedenken. Het winnende team vertegenwoordigt Nederland in de Young Lions Film- en Print competitie tijdens het Cannes Lions festival. De campagneconcepten zijn vanaf maandag 26 mei te bekijken via . In de jury hebben in ieder geval Mervyn ten Dam van Achtung! en Francis Langenberg van Bever zitting.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in