Overslaan en naar de inhoud gaan

Sprekers Dutch Digital Design event bekend

DDB & Tribal, MediaMonks, PostPanic, Momkai en vele anderen geven een kijkje achter de schermen bij de beste projecten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met als thema Made in Holland worden de beste digitale design cases besproken van MediaMonks, DDB & Tribal Amsterdam, Achtung!, PostPanic, Momkai en Lust. De sprekers gaan in op het digitale vakmanschap en geven een kijkje achter de schermen bij de totstandkoming van projecten.

related partner content for mobile comes here

KLM Space
Bram Holzapfel (DDB & Tribal Amsterdam) en Wesley ter Haar (MediaMonks) presenteren de case KLM Space. De combinatie van het met zorg uitgewerkte design en de rijke interactieve ervaring werd overladen met internationale prijzen. De sprekers zullen het hebben over samenwerking bij het maken van dit project.

 

Philips Sonicare
Jort Schutte (Achtung!) geeft een sneak preview van een nieuwe Philips Sonicare app. Kinderen leren met de app, die interacteert met de Sonicare tandenborstel, op een leuke en speelse manier beter te poesten.

 

Sundays
Jules Tervoort en Mischa Rozema (PostPanic) vertellen over hun film Sundays. een sci-fi film waarbij de postproductie minstens zo belangrijk is als de filmproductie. De makers zullen ingaan op het digitale vakmanschap.

 

De Correspondent
Harald Dunnink (Momkai) presenteert De Correspondent, het online platform dat zich uitsluitend richt op kwalitatieve journalistiek. Harald zal uitleg geven over het denkproces achter het design van het merk en het platform.

 

Urban Sensing
Jeroen Barendse (Lust) presenteert het Urban Sensing project, een platform dat gebruikspatronen en percepties van burgers met betrekking tot steden in beeld brengt, door analyse van user generated content.

 

De avond wordt georganiseerd door Jort Schutte en Daniel Sytsma (beiden Achtung!), Wouter Boon (Boon Strategy), Owen van Dijk (SID LEE) en initiator Bert Hagendoorn. Sponsoren zijn Adobe, Wacom en MediaMonks, mediapartners zijn Amsterdam Ad Blog, Creatie en Adformatie. Het event is volgeboekt, maar men kan zich nog wel inschrijven voor de reservelijst op de site van .

Het initiatief Dutch Digital Design is te volgen op en .

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in