Campagne: Laurens ten Dam drinkt Amstel onder wielrenetappe


Om de het nieuwe product Amstel 0.0% Radler onder de aandacht te brengen, drinkt de Belkin-renner Laurens ten Dam het verkoelende alcoholvrije bier midden in een bergetappe van de Tour. Sterker nog, hij deelt het bier vervolgens uit aan zijn ploeggenoten.
De boodschap die de commercial over wil brengen is dat Amstel 0.0% Radler een volwassen alternatief voor frisdrank is, dat lekker is op elk moment van de dag, ook tijdens en na het sporten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAmstel - 0.0% Radler
Credits
Klant: Amstel
Verantwoordelijk bij klant: Bram Westenbrink, Jetske Freeve, Meike Dijkstra, Reinoud Ottervanger
Bureau: TBWA\NEBOKO
Account: Danielle Jonk, Maurice van Susante
Creatie: Matthijs Slot, Ernst Jan van Rossen
RTV: Kiek Beljaars
Productie: 25fps; Diederik van Rooijen
Post/geluid: the Ambassadors
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid