Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne: Laurens ten Dam drinkt Amstel onder wielrenetappe

In een campagne van TBWA\ voor Amstel, zien we profwielrenner Ten Dam een flesje Amstel drinken. Wel alcoholvrij natuurlijk.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Om de het nieuwe product Amstel 0.0% Radler onder de aandacht te brengen, drinkt de Belkin-renner Laurens ten Dam het verkoelende alcoholvrije bier midden in een bergetappe van de Tour. Sterker nog, hij deelt het bier vervolgens uit aan zijn ploeggenoten.

related partner content for mobile comes here

De boodschap die de commercial over wil brengen is dat Amstel 0.0% Radler een volwassen alternatief voor frisdrank is, dat lekker is op elk moment van de dag, ook tijdens en na het sporten.

Credits
Klant: Amstel
Verantwoordelijk bij klant: Bram Westenbrink, Jetske Freeve, Meike Dijkstra, Reinoud Ottervanger
Bureau: TBWA\NEBOKO
Account: Danielle Jonk, Maurice van Susante
Creatie: Matthijs Slot, Ernst Jan van Rossen
RTV: Kiek Beljaars
Productie: 25fps; Diederik van Rooijen
Post/geluid: the Ambassadors  

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in