Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken: voetbal is voor mannen

Het biermerk vindt dat vrouwen beter kunnen gaan shoppen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dé wedstrijd der wedstrijden gisteren, Real Madrid tegen Atlético Madrid, moest in Brazilië louter voor mannen zijn.

related partner content for mobile comes here

Het is beter dat daar geen vrouwen naar kijken, vindt het &;mannelijke&; biermerk Heineken.

Dus organiseerde het een schoenenuitverkoop in Brazilië, zodat de vriendjes en echtgenoten rustig naar de wedstrijd konden kijken, terwijl hun betere helft op schoenenjacht ging.

Ja, echt.

Uit de koker van  Wieden + Kennedy, São Paulo.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

(De commercial lijkt embedding-troubles te hebben, hier is een .)

Laten we het erop houden dat het gewoon een beetje dom is. En best pijnlijk. Zoals schrijft: tot 1979 móchten vrouwen in Brazilië niet eens voetballen.

Voetbal is nu ook een feministische kwestie, zo staat op dit blog te lezen. Vrouwen in Brazilïe voor vechten om serieus genomen te worden in deze sport.

&;And Heineken just told them to go buy some shoes and leave soccer to the menfolk.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in