Aftrap nieuwe Bob-campagne op Oranjecamping
Twee teams van bekende Nederlanders speelden de officiële premièrewedstrijd van de nieuwe BlaasBobgame. Onder het motto 'Laat Bob maar blazen' trapten oud-internationals Aron Winter, Richard Witschge en John van den Brom, dj's van Slam FM Mental Theo en Rob Toonen en een uitverkoren campinggast de campagne af. Het Ministerie van Verkeer en Waterstaat wil met de zomeractie onderstrepen dat je vóór het feestvieren met elkaar moet afspreken wie de Bob is en dat de Bob géén alcohol drinkt.
De nieuwe BlaasBobgame bestaat uit een levensgroot opblaasbaar veld met twee goals, waarop twee teams van drie personen tegen elkaar spelen. Zij moeten met behulp van bladblazers zoveel mogelijk ballen in het doel van de tegenstander blazen. In elk team zit een Bob; of hij alcoholvrij is wordt ter plekke door VVN met blaasapparatuur gecontroleerd. De winnaar ontvangt een OpblaasBob, de verliezers krijgen een Bob-strandbal. Deze zomer zullen de BlaasBobgames overal in Nederland en bij uiteenlopende evenementen opduiken om de Bob-campagne zo breed mogelijk onder de aandacht te brengen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid