Humor om te lachen!
Bavaria maakt TV commercials om te lachen. Dat doen er wel meer. Die commercials vormen inmiddels herkenbare commercial-genres. Leuk voor de TV-kijker, maar zonde van al dat marketingbudget.
In de rust van de wedstrijd Nederland ? Italië zond Bavaria gisteren ook weer een commercial uit om te lachen. Deze bijzonder grappige film doet veel voor het merk Bavaria. Niet omdat ie zo om te lachen is, maar omdat de grap het Bavaria-merkgevoel uitdrukt. En dat op zo'n emotioneel geladen moment. Perfect dus.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaDe film: na drie spectaculaire goals van dribbelaars uit temperamentvolle landen, komt onze Arie Haan in beeld die van veertig meter de bal in het doel hengst. "Zo, de buit is binnen", zegt de voetbalcommentator terwijl je de spelers van het Nederlands elftal van de WK 1978 ziet terug joggen naar de eigen helft. Het staat inmiddels 2 ? 1 tegen Italië in de tot gisteren laatst gewonnen wedstrijd tegen de Azuren.
Zo kan humor dus wel degelijk in dienst staan van het merk.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid