Overslaan en naar de inhoud gaan

Humor om te lachen!

Bavaria maakt TV commercials om te lachen. Dat doen er wel meer. Die commercials vormen inmiddels herkenbare commercial-genres. Leuk voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bavaria maakt TV commercials om te lachen. Dat doen er wel meer. Die commercials vormen inmiddels herkenbare commercial-genres. Leuk voor de TV-kijker, maar .

related partner content for mobile comes here

In de rust van de wedstrijd Nederland ? Italië zond Bavaria gisteren ook weer . Deze bijzonder grappige film doet veel voor het merk Bavaria. Niet omdat ie zo om te lachen is, maar omdat de grap het Bavaria-merkgevoel uitdrukt. En dat op zo'n emotioneel geladen moment. Perfect dus.

De film: na drie spectaculaire goals van dribbelaars uit temperamentvolle landen, komt onze Arie Haan in beeld die van veertig meter de bal in het doel hengst. "Zo, de buit is binnen", zegt de voetbalcommentator terwijl je de spelers van het Nederlands elftal van de WK 1978 ziet terug joggen naar de eigen helft. Het staat inmiddels 2 ? 1 tegen Italië in de tot gisteren laatst gewonnen wedstrijd tegen de Azuren.

Zo kan humor dus wel degelijk in dienst staan van het merk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in