De Gelderlander lanceert cityscreens
De Gelderlander heeft op 7 juni zijn cityscreens in gebruik genomen. Burgemeester Thom de Graaf presenteerde bij deze gelegenheid de…
Op de cityscreens worden uitzendingen van De Gelderlander vertoond, een combinatie van nieuws uit stad en regio, agenda en entertainment, sport en overig algemeen nieuws. Een uur uitzending bestaat voor ongeveer 40 procent uit nieuwsblokken en 60 procent uit commercials. Adverteerders van het eerste uur zijn onder meer Intratuin, Rabobank en ROC Nijmegen. Behalve voor nieuwsuitzendingen zal De Gelderlander de cityscreens ook inzetten bij evenementen als de Nijmeegse Vierdaagse. Op termijn worden mogelijk ook speelfilms vertoond. Als de pilot succesvol is, worden ook in andere grote plaatsen binnen het verspreidingsgebied cityscreens geplaatst.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente Altena
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid