Premium Merkstrategie ‘Het gaat niet om purpose’: Nick Asbury over waarom merken hun missie moeten herzien Nick Asbury, schrijver en creatief strateeg, legt uit waarom de purpose-trend merken op een dwaalspoor brengt.
Premium Purpose Marketing Stefanie Sijtsma (Hartman): 'Maak duurzaamheid concreet en verleidelijk' Sijtsma ziet consumenten nog niet en masse kiezen voor duurzame opties omdat ze nog niet genoeg worden verleid.
Partnerbijdrage De rol van tv, radio en online in 2025 Een vooruitblik op het nieuwe mediajaar met Ster-accountmanager Daphne.
Partnerbijdrage ‘Complexe klantvragen vereisen gecombineerde expertise’ Country director Dirk van den Bosch van iO, over trends, uitdagingen en de rol van technologie in marketing en creativiteit.
Premium Bureaus Meer storm op komst in de bureauwereld 'De snelheid waarmee bureaus omvallen, is indrukwekkend'.
Premium Merkstrategie ‘Het gaat niet om purpose’: Nick Asbury over waarom merken hun missie moeten herzien Nick Asbury, schrijver en creatief strateeg, legt uit waarom de purpose-trend merken op een dwaalspoor brengt.
Premium Purpose Marketing Stefanie Sijtsma (Hartman): 'Maak duurzaamheid concreet en verleidelijk' Sijtsma ziet consumenten nog niet en masse kiezen voor duurzame opties omdat ze nog niet genoeg worden verleid.
Partnerbijdrage De rol van tv, radio en online in 2025 Een vooruitblik op het nieuwe mediajaar met Ster-accountmanager Daphne.
Partnerbijdrage ‘Complexe klantvragen vereisen gecombineerde expertise’ Country director Dirk van den Bosch van iO, over trends, uitdagingen en de rol van technologie in marketing en creativiteit.
Premium Bureaus Meer storm op komst in de bureauwereld 'De snelheid waarmee bureaus omvallen, is indrukwekkend'.
Customer Experience Leegstand in winkelstraten stijgt door faillissementen, maar herstel in zicht 14 duizend leegstaande winkelpanden, mede veroorzaakt door het omvallen van ketens als Blokker, Bristol en Esprit.
Customer Experience Wibra groeit verder: profiteert van sluiting Blokker-winkels Wibra opent gemiddeld twee nieuwe winkels per week en behoudt de bestaande inrichting van Blokker-winkels. ‘Duurzame herbestemming.’
Data & Insights Minder overstappers naar andere zorgverzekering dan vorig jaar Toch kent 2024/2025 het op een na hoogste overstappercentage sinds 2006.
Partnerbijdrage Hoe je marketingtrendrapporten leest zonder er gek van te worden Dit artikel biedt praktische tips om orde te scheppen in de chaos en trendrapporten strategisch in te zetten.
Partnerbijdrage Met deze drie whitepapers ga je goed voorbereid het nieuwe jaar in Hoe zorg je ervoor dat je campagnes in het nieuwe mediajaar het beste effect behalen?
Merkstrategie Recht Direct sluit zich aan bij BrandMR voor landelijke juridische ondersteuning MKB BrandMR versterkt zijn positie in de MKB-markt door toegang te krijgen tot de expertise en het platform van Recht Direct.
Customer Experience Leegstand in winkelstraten stijgt door faillissementen, maar herstel in zicht 14 duizend leegstaande winkelpanden, mede veroorzaakt door het omvallen van ketens als Blokker, Bristol en Esprit.
Customer Experience Wibra groeit verder: profiteert van sluiting Blokker-winkels Wibra opent gemiddeld twee nieuwe winkels per week en behoudt de bestaande inrichting van Blokker-winkels. ‘Duurzame herbestemming.’
Data & Insights Minder overstappers naar andere zorgverzekering dan vorig jaar Toch kent 2024/2025 het op een na hoogste overstappercentage sinds 2006.
Partnerbijdrage Hoe je marketingtrendrapporten leest zonder er gek van te worden Dit artikel biedt praktische tips om orde te scheppen in de chaos en trendrapporten strategisch in te zetten.
Partnerbijdrage Met deze drie whitepapers ga je goed voorbereid het nieuwe jaar in Hoe zorg je ervoor dat je campagnes in het nieuwe mediajaar het beste effect behalen?
Merkstrategie Recht Direct sluit zich aan bij BrandMR voor landelijke juridische ondersteuning MKB BrandMR versterkt zijn positie in de MKB-markt door toegang te krijgen tot de expertise en het platform van Recht Direct.
Premium Gedragsverandering Valentijn van Santvoort (Holie): ‘Het aanbrengen van focus heeft ons álles gebracht’ CMO Studio | ‘We vertrokken zwaar op planeet, maar mensen kijken bij de aankoop van een product vooral naar; wat doet het voor míj?’
Advertorial ESG: CMO’s ticket to the boardroom ESG-doelen zijn onderdeel van de waardepropositie van merken.
Merkstrategie Cees Hannema (Omoda): ‘Snelle levering is een hygiënefactor’ CMO Studio | Inspiratie en advies zijn de pijlers van de marketingstrategie van de Zeeuwse schoenen – en fashion retailer. ‘Dat…
Merkstrategie Judith Franssen (Randstad): ‘Jongere doelgroepen willen vaak alleen projecten doen’ CMO Studio | Focuste Randstad vroeger veel meer op de werkgevers, nu ligt de nadruk veel meer op b-to-c.
Premium Gedragsverandering Valentijn van Santvoort (Holie): ‘Het aanbrengen van focus heeft ons álles gebracht’
Premium Merkstrategie KwikFit: het meest bekende en goed gewaardeerde garagemerk van Nederland CMO Studio | Zijn er nog verbeterpunten? ‘We willen ons merk meer laden met de waarden ‘‘warm" en "vriendelijk" en "sympathiek".’
Premium Influencer marketing Zo ziet influencermarketing eruit in 2025 Van de toenemende regelgeving tot de opmars van niche-influencers.
Premium Merkstrategie Arjan van der Meer (KwikFit): ‘We willen hét adres voor álles rondom het voertuig zijn’ CMO Studio | Mooi dat het publiek ‘banden’, ‘APK’ en ‘onderhoud’ terugspeelt, maar het vertrouwde garagemerk heeft allang meer…
Partnerbijdrage Sterke content maakt in complexe markten het verschil iO en verzekeraar Hiscox spelen met content in op de liefde en passie van klassieke autoliefhebbers.
Premium Carriere Brian en Claire Hirman: 'Wij gaan altijd voluit' FAMILIEZAKEN | Vader en dochter Hirman zijn beiden behept met een topsportmentaliteit.
Premium Merkstrategie Craft beer-merk Lowlander: ‘Horeca laat miljoenen liggen zonder focus op alcoholvrij en -arm bier’ Lowlander focust vanaf 2025 volledig op 'no & low-bieren'.
Carriere Platform Innovatie in Marketing (Pim) zoekt twee nieuwe bestuursleden De organisatie zoekt een penningmeester met een marketingachtergrond én een jong bestuurslid.
Carriere Frank Houben (KLM) nieuwe commissaris bij Pathé Met de komst van marketingkopstuk Houben in de RvC wil Pathé verder bouwen aan zijn positie als markteider.
Premium Bureaus Ferdy Joosen over de dingen die een positieve impact op hemzelf hebben gemaakt Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten wat hen inspireert. Ditmaal Ferdy Joosen van Gardeners.
Premium Carriere Renée van den Oetelaar verruilt Boomerang voor TBWA Ze krijgt de leiding over het nieuwe social media-label Feed. 'Het is niet zo dat TBWA 'nu ook een beetje social' doet.'
Premium Merkstrategie Melle Schellekens (The Good Roll): 'Het klantprobleem is van ons' The Good Roll maakt wc-rollen gemaakt van CO2-vriendelijk bamboe, 50 procent van de nettowinst gaat naar het bouwen van toiletten in Ghana.
Premium Merkstrategie KwikFit: het meest bekende en goed gewaardeerde garagemerk van Nederland CMO Studio | Zijn er nog verbeterpunten? ‘We willen ons merk meer laden met de waarden ‘‘warm" en "vriendelijk" en "sympathiek".’
Premium Influencer marketing Zo ziet influencermarketing eruit in 2025 Van de toenemende regelgeving tot de opmars van niche-influencers.
Premium Merkstrategie Arjan van der Meer (KwikFit): ‘We willen hét adres voor álles rondom het voertuig zijn’ CMO Studio | Mooi dat het publiek ‘banden’, ‘APK’ en ‘onderhoud’ terugspeelt, maar het vertrouwde garagemerk heeft allang meer…
Partnerbijdrage Sterke content maakt in complexe markten het verschil iO en verzekeraar Hiscox spelen met content in op de liefde en passie van klassieke autoliefhebbers.
Premium Carriere Brian en Claire Hirman: 'Wij gaan altijd voluit' FAMILIEZAKEN | Vader en dochter Hirman zijn beiden behept met een topsportmentaliteit.
Premium Merkstrategie Craft beer-merk Lowlander: ‘Horeca laat miljoenen liggen zonder focus op alcoholvrij en -arm bier’ Lowlander focust vanaf 2025 volledig op 'no & low-bieren'.
Carriere Platform Innovatie in Marketing (Pim) zoekt twee nieuwe bestuursleden De organisatie zoekt een penningmeester met een marketingachtergrond én een jong bestuurslid.
Carriere Frank Houben (KLM) nieuwe commissaris bij Pathé Met de komst van marketingkopstuk Houben in de RvC wil Pathé verder bouwen aan zijn positie als markteider.
Premium Bureaus Ferdy Joosen over de dingen die een positieve impact op hemzelf hebben gemaakt Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten wat hen inspireert. Ditmaal Ferdy Joosen van Gardeners.
Premium Carriere Renée van den Oetelaar verruilt Boomerang voor TBWA Ze krijgt de leiding over het nieuwe social media-label Feed. 'Het is niet zo dat TBWA 'nu ook een beetje social' doet.'
Premium Merkstrategie Melle Schellekens (The Good Roll): 'Het klantprobleem is van ons' The Good Roll maakt wc-rollen gemaakt van CO2-vriendelijk bamboe, 50 procent van de nettowinst gaat naar het bouwen van toiletten in Ghana.