Premium Campagnes Toyota's taxichauffeur ook 's nachts beschikbaar en meer campagnes Ook Simyo, Fairphone, Porsche, Eru en Albert Heijn zetten zichzelf in de schijnwerpers met nieuw werk.
Premium Gedragsverandering De voordelen en aandachtspunten van personal branding, volgens een expert Eén persoon het gezicht van het bedrijf maken is vaak geen goed idee, zegt de expert. Betrek collega's bij de personal branding-strategie.
Partnerbijdrage Waar bevinden Category Entry Points (CEPs) zich in de brand funnel? CEPs versterken je merk in de upper funnel en verhogen conversie. Aan welk merk denk je bijvoorbeeld als we zeggen: ‘4 uur..’?
Partnerbijdrage Watch out! Trendreport ahead Ilja Demilt, Head of Business Strategy bij Mindshare, over 7 kernveranderingen in het marketinglandschap.
Contentmarketing Het White Lotus Effect: hoe entertainment toerisme en branding aandrijft Voor merken die willen opvallen in een verzadigde markt, is storytelling in de vorm van film en series geen luxe, maar een noodzaak.
Premium Campagnes Toyota's taxichauffeur ook 's nachts beschikbaar en meer campagnes Ook Simyo, Fairphone, Porsche, Eru en Albert Heijn zetten zichzelf in de schijnwerpers met nieuw werk.
Premium Gedragsverandering De voordelen en aandachtspunten van personal branding, volgens een expert Eén persoon het gezicht van het bedrijf maken is vaak geen goed idee, zegt de expert. Betrek collega's bij de personal branding-strategie.
Partnerbijdrage Waar bevinden Category Entry Points (CEPs) zich in de brand funnel? CEPs versterken je merk in de upper funnel en verhogen conversie. Aan welk merk denk je bijvoorbeeld als we zeggen: ‘4 uur..’?
Partnerbijdrage Watch out! Trendreport ahead Ilja Demilt, Head of Business Strategy bij Mindshare, over 7 kernveranderingen in het marketinglandschap.
Contentmarketing Het White Lotus Effect: hoe entertainment toerisme en branding aandrijft Voor merken die willen opvallen in een verzadigde markt, is storytelling in de vorm van film en series geen luxe, maar een noodzaak.
Premium Bureaus Bureaus in de knel: waar is de echte creativiteit gebleven? Zijn bureaus te passief in het beschermen van hun creatieve meerwaarde tegen de opkomst van bijvoorbeeld AI en in-house teams?
Campagnes Dit zijn de tien finalisten van de Ster Gouden Loeki 2024 Er zijn maar liefst vijf kerstcommercials genomineerd. TBWA\Neboko leidt het bureauklassement met drie nominaties.
Premium Influencer marketing Oliebollen met een doel: de missie van Mark(eteer) Simoons en oma Coby Out of Office | Met zijn oma’s oliebollen strijdt Mark Simoons tegen eenzaamheid onder ouderen.
Partnerbijdrage ‘Complexe klantvragen vereisen gecombineerde expertise’ Country director Dirk van den Bosch van iO, over trends, uitdagingen en de rol van technologie in marketing en creativiteit.
Partnerbijdrage Consumenten verkiezen fysieke winkels boven online winkelen Speel als retailer in op de trends in de retailbranche van 2025.
Diversiteit De emancipatie-inferno: waarom DEI nog steeds broodnodig is De snelheid waarmee bedrijven DEI-beleid afschaffen is zowel moreel als bedrijfseconomisch verwerpelijk volgens ondernemer Sarah Hagens.
Premium Bureaus Bureaus in de knel: waar is de echte creativiteit gebleven? Zijn bureaus te passief in het beschermen van hun creatieve meerwaarde tegen de opkomst van bijvoorbeeld AI en in-house teams?
Campagnes Dit zijn de tien finalisten van de Ster Gouden Loeki 2024 Er zijn maar liefst vijf kerstcommercials genomineerd. TBWA\Neboko leidt het bureauklassement met drie nominaties.
Premium Influencer marketing Oliebollen met een doel: de missie van Mark(eteer) Simoons en oma Coby Out of Office | Met zijn oma’s oliebollen strijdt Mark Simoons tegen eenzaamheid onder ouderen.
Partnerbijdrage ‘Complexe klantvragen vereisen gecombineerde expertise’ Country director Dirk van den Bosch van iO, over trends, uitdagingen en de rol van technologie in marketing en creativiteit.
Partnerbijdrage Consumenten verkiezen fysieke winkels boven online winkelen Speel als retailer in op de trends in de retailbranche van 2025.
Diversiteit De emancipatie-inferno: waarom DEI nog steeds broodnodig is De snelheid waarmee bedrijven DEI-beleid afschaffen is zowel moreel als bedrijfseconomisch verwerpelijk volgens ondernemer Sarah Hagens.
Premium Merkstrategie Arjan van der Meer (KwikFit): ‘We willen hét adres voor álles rondom het voertuig zijn’ CMO Studio | Mooi dat het publiek ‘banden’, ‘APK’ en ‘onderhoud’ terugspeelt, maar het vertrouwde garagemerk heeft allang meer…
Merkstrategie Janneke van Wanrooy (Cloetta): ‘Wij geloven in de kracht van goed genieten’ CMO Studio | Snoepgigant Cloetta maakt reuzemijlspassen op duurzaamheid. Maar de rode draad blijft het creëren van geluksmomenten.
Merkstrategie Nederlandse CMO wordt steeds empathischer CMO Report | Met een wereld die in brand staat is het ook voor merken belangrijk verbinding te zoeken met de klant.
Digital transformation Bredere toepassing AI in marketing is vooral een kwestie van mensenwerk CMO Report 2024 | Job Deibel van Dept ziet bottom-up en top-down proces ontstaan dat nodig is voor AI-transformatie.
Premium Merkstrategie Arjan van der Meer (KwikFit): ‘We willen hét adres voor álles rondom het voertuig zijn’
Gedragsverandering Valentijn van Santvoort (Holie): ‘Het aanbrengen van focus heeft ons álles gebracht’
Premium Effectiviteit Henriette van Swinderen en Erik van Engelen (bvA): ‘De draai van Zuckerberg baart ons zorgen’ Gaat marketing nog alleen over effectiviteit of is er ook nog aandacht voor zaken als diversiteit, duurzaamheid en brand safety?
Premium Campagnes Natwerk en Eru lanceren nieuwe campagne: 'Eru moet uiteindelijk bekender worden dan Goudkuipje' De smeerkaasmaker, meest bekend van Goudkuipje, moet de komende jaren een label worden dat staat voor 'innovatieve smeerkaasproducten'.
Bureaus Communicatiebureaus Baas en Oona samen verder Zowel Baas als Oona hebben de aandelen verkocht aan de nieuwe bv 'Oona/Baas Group'.
Partnerbijdrage Zespri bereikt krachtige merkassociaties door contextual advertising Hoe val je op bij de gezondheidsbewuste consument?
Partnerbijdrage Ahead in 2025: ontdek dé social media- en influencertrends die het verschil maken 5 trends die jouw marketingstrategie transformeren.
Campagnes Briljant concept van McDonald’s waar nog veel meer uit te halen valt We hebben vandaag te maken met een streng gestemd duo. 'De propositie is slim, maar de uitvoering kan grootser, meer McDonald's-waardig.'
Media Podcast voor de Week: The Good Whale Marvin Jacobs van Airborne tipt elke maandagochtend een nieuwe podcast waarmee je de week vooruit kunt.
Martech Op deze vijf gebieden kunnen marketeers in 2025 het verschil maken De druk om marketing duurzamer te maken neemt toe, terwijl de prestatienormen steeds hoger worden, zegt Katja Henneveld van Adform.
Premium Craft 30 insights over creativiteit in marketing op een rij Wetenschappers en creatieven deelden onlangs tijdens het SWOCC Symposium hun perspectief op creativiteit en merkcommunicatie.
Bureaus Crocodile Agency aan de slag voor Verkade en Sultana Het gaat om 'below the line'-activiteiten. De samenwerking met TBWA blijft bestaan.
Premium Influencer marketing Marketeers zetten influencers steeds vaker in voor sales In de VS hebben investeerders hun oog laten vallen op influencer-bureaus. Influencers kunnen steeds beter sales organiseren voor bedrijven.
Carriere Wie volgt Brenda Smith op als Adformatie CMO of the Year? Adformatie CMO of the Year wordt in samenwerking met Nima ook afgevaardigd naar European Marketeer of the Year.
Premium Effectiviteit Henriette van Swinderen en Erik van Engelen (bvA): ‘De draai van Zuckerberg baart ons zorgen’ Gaat marketing nog alleen over effectiviteit of is er ook nog aandacht voor zaken als diversiteit, duurzaamheid en brand safety?
Premium Campagnes Natwerk en Eru lanceren nieuwe campagne: 'Eru moet uiteindelijk bekender worden dan Goudkuipje' De smeerkaasmaker, meest bekend van Goudkuipje, moet de komende jaren een label worden dat staat voor 'innovatieve smeerkaasproducten'.
Bureaus Communicatiebureaus Baas en Oona samen verder Zowel Baas als Oona hebben de aandelen verkocht aan de nieuwe bv 'Oona/Baas Group'.
Partnerbijdrage Zespri bereikt krachtige merkassociaties door contextual advertising Hoe val je op bij de gezondheidsbewuste consument?
Partnerbijdrage Ahead in 2025: ontdek dé social media- en influencertrends die het verschil maken 5 trends die jouw marketingstrategie transformeren.
Campagnes Briljant concept van McDonald’s waar nog veel meer uit te halen valt We hebben vandaag te maken met een streng gestemd duo. 'De propositie is slim, maar de uitvoering kan grootser, meer McDonald's-waardig.'
Media Podcast voor de Week: The Good Whale Marvin Jacobs van Airborne tipt elke maandagochtend een nieuwe podcast waarmee je de week vooruit kunt.
Martech Op deze vijf gebieden kunnen marketeers in 2025 het verschil maken De druk om marketing duurzamer te maken neemt toe, terwijl de prestatienormen steeds hoger worden, zegt Katja Henneveld van Adform.
Premium Craft 30 insights over creativiteit in marketing op een rij Wetenschappers en creatieven deelden onlangs tijdens het SWOCC Symposium hun perspectief op creativiteit en merkcommunicatie.
Bureaus Crocodile Agency aan de slag voor Verkade en Sultana Het gaat om 'below the line'-activiteiten. De samenwerking met TBWA blijft bestaan.
Premium Influencer marketing Marketeers zetten influencers steeds vaker in voor sales In de VS hebben investeerders hun oog laten vallen op influencer-bureaus. Influencers kunnen steeds beter sales organiseren voor bedrijven.
Carriere Wie volgt Brenda Smith op als Adformatie CMO of the Year? Adformatie CMO of the Year wordt in samenwerking met Nima ook afgevaardigd naar European Marketeer of the Year.