Overslaan en naar de inhoud gaan

Rik Kokkelink creative director RLVNT

Het in mei begonnen RLVNT heeft Rik Kokkelink (30) aangesteld als creative director.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

RLVNT managing partner Rens Plandsoen: &;Rik is binnen het nieuwe RLVNT-team creatief gezien van onmisbare waarde gebleken tijdens de start-up van ons nieuwe bureau en de bijbehorende nieuwe propositie. Ook zijn 7 jaar ervaring bij .bone en zijn visie op de toekomst van RLVNT maken hem de man voor deze rol.&;

Kokkelink geeft als creative director leiding aan de creatieve vloer van RLVNT en neemt daarmee het ‘magic’ (creatie) deel van de nieuwe ‘logic’ & ‘magic’ bedrijfsfilosofie onder zijn hoede. Hij zegt dat hij nieuw talent om zich heen aan het verzamelen is. &;Dat zijn niet de artdirectors die zelf nog geen poppetje kunnen tekenen of copywriters die denken dat ze digital zijn omdat ze Word gebruiken. Ik ben op dit moment in gesprek met creatieven die net zo makkelijk 3D-printing en Oculus Rift in communicatieconcepten meenemen.&;

De in oktober gefuseerde bureaus SVBmedia en .bone werden in mei RLVNT. De ‘agency’ wil oplossingen bedenken waarbij niet wordt uitgegaan van consumenten als eindstation, maar juist van mensen als vertrekpunt.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in