Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne: Shell viert de innovators

In een nieuwe Shell-campagne staan werknemers en jonge ondernemers centraal die samen werken aan de oplossingen van morgen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Shaping the future through innovation’ is het thema van het honderdjarig jubileum van Shell Technology Centre Amsterdam. Door de toenemende vraag naar energie en de druk op het klimaat, neemt het belang van innovatie steeds meer toe. Daarom werden voor de campagne jonge innovators centraal gesteld.

related partner content for mobile comes here

Van schonere brandstof uit aardgas tot recyclebare tenten voor festivals. De gezichten van de ondernemers zijn de komende maanden te zien op de gevels van het STCA gebouw aan het IJ. Online zijn er videoportretten ingezet en gratis dagblad Metro komt met een innovatie-uitgave. Gedurende 2014 zullen er meer activaties op het thema volgen.

Bureau: BrandBase
Klant: Shell / Susan Kimkes
Creatief Directeur: Marvin Pupping
Creatie: Cees Dingler
Design: Jesse Post, Jeroen Coert
Account: Claudia Nipius, Marjan Tijsen
Productie: BrandBase
Fotografie: Bastiaan Musscher
Film: Vigics / Dwight Groot
Mega doeken: Dokkumer Vlaggen Centrale

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in