Campagne: Shell viert de innovators


‘Shaping the future through innovation’ is het thema van het honderdjarig jubileum van Shell Technology Centre Amsterdam. Door de toenemende vraag naar energie en de druk op het klimaat, neemt het belang van innovatie steeds meer toe. Daarom werden voor de campagne jonge innovators centraal gesteld.
070314_shell_innovatie_Carol_A4.jpg
Van schonere brandstof uit aardgas tot recyclebare tenten voor festivals. De gezichten van de ondernemers zijn de komende maanden te zien op de gevels van het STCA gebouw aan het IJ. Online zijn er videoportretten ingezet en gratis dagblad Metro komt met een innovatie-uitgave. Gedurende 2014 zullen er meer activaties op het thema volgen.
Bureau: BrandBase
Klant: Shell / Susan Kimkes
Creatief Directeur: Marvin Pupping
Creatie: Cees Dingler
Design: Jesse Post, Jeroen Coert
Account: Claudia Nipius, Marjan Tijsen
Productie: BrandBase
Fotografie: Bastiaan Musscher
Film: Vigics / Dwight Groot
Mega doeken: Dokkumer Vlaggen Centrale
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSInnovations from Amsterdam / Carol Pottasch (Mauritshuis)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid