Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclamecreatieven in touw voor ondernemers

's Lands beste reclamecreatieven en -strategen bieden ondernemers de helpende hand tijdens de MKB Marathon.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De crisis treft Nederland hard en het mkb in het bijzonder. laat zien dat 80% van de ondernemers creativiteit ziet als dé manier om uit de crisis te komen. Een meerderheid van het kleinbedrijf (57%) zegt daar echter door de drukte van alledag niet aan toe te komen.

related partner content for mobile comes here

Vea en BVA willen de aandacht vestigen op de waarde die creativiteit voor ondernemers kan hebben. En wel door het organiseren van de MKB Marathon, dat plaatsvindt tijdens de '24 uur van de Reclame'. Tijdens de MKB Marathon krijgt iedere ondernemer de kans te sparren met de beste reclamecreatieven en -strategen van Nederland. Voor dit doel is een grote ruimte in het Amsterdam Convention Center geregeld. Ook is een call center ingericht. Vea en BVA denken van 8 uur ’s ochtends tot 8 uur ’s avonds zo duizend ondernemers te kunnen helpen.

Mark Woerde, mede-initiatiefnemer van de MKB Marathon, doet sinds een half jaar een proef met kleine ondernemers: 'De praktijk leert dat het ene probleem al snel tot het andere leidt, waardoor je voor je gevoel voor een bord met spaghetti zit. Creatieve mensen zijn getraind om uit te vinden wat de onderneming uniek maakt en dat is vaak het begin van de oplossing.'

Ondernemers kunneneen plekje reserveren voor de MKB Marathon via .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in