Reclamecreatieven in touw voor ondernemers
De crisis treft Nederland hard en het mkb in het bijzonder. Onderzoek laat zien dat 80% van de ondernemers creativiteit ziet als dé manier om uit de crisis te komen. Een meerderheid van het kleinbedrijf (57%) zegt daar echter door de drukte van alledag niet aan toe te komen.
Vea en BVA willen de aandacht vestigen op de waarde die creativiteit voor ondernemers kan hebben. En wel door het organiseren van de MKB Marathon, dat plaatsvindt tijdens de '24 uur van de Reclame'. Tijdens de MKB Marathon krijgt iedere ondernemer de kans te sparren met de beste reclamecreatieven en -strategen van Nederland. Voor dit doel is een grote ruimte in het Amsterdam Convention Center geregeld. Ook is een call center ingericht. Vea en BVA denken van 8 uur ’s ochtends tot 8 uur ’s avonds zo duizend ondernemers te kunnen helpen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisMark Woerde, mede-initiatiefnemer van de MKB Marathon, doet sinds een half jaar een proef met kleine ondernemers: 'De praktijk leert dat het ene probleem al snel tot het andere leidt, waardoor je voor je gevoel voor een bord met spaghetti zit. Creatieve mensen zijn getraind om uit te vinden wat de onderneming uniek maakt en dat is vaak het begin van de oplossing.'
Ondernemers kunneneen plekje reserveren voor de MKB Marathon via www.24reclame.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid