Overslaan en naar de inhoud gaan

Rita Gijsemans leidt G2 Benelux

Marketing servicesbureau G2 heeft Rita Gijsemans aangesteld als ceo G2 Benelux.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gijsemans was de afgelopen drie en een half jaar directeur communicatie en marketing services bij Nestlé Benelux.

related partner content for mobile comes here

Eerder werkte zij onder meer bij Lowe en Grey.

Pietro Leone, ceo van G2 Emea, over haar benoeming: ‘Rita is met haar buitengewone track record in marketing en haar expertise in marktonderzoek een geweldige toevoeging aan het team en de management board van G2 Emea.’

G2 Emea is een wereldwijd merkactivatie bureaunetwerk, gespecialiseerd in direct marketing, data analytics, shopper marketing, branding & design, promotie marketing, communicatie planning and digital/interactive.

G2 is onderdeel van WPP, heeft 40 kantoren in 28 landen en werkt onder meer voor Adobe, Aetna, Campbell Soup Company, The Coca-Cola Company, GlaxoSmithKline, Heineken, Kraft, Procter & Gamble en Pfizer.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in