Overslaan en naar de inhoud gaan

Pors|de Ridder PR wint Dutch PR Award

Pors|de Ridder PR uit Ede heeft donderdag 27 september de tweede Dutch PR Award van de VPRA, de brancheorganisatie voor Public Relations en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Pors|de Ridder PR sleepte de Dutch PR Award in de wacht met de case ‘Leev’. De VPRA-leden zelf bepaalden welke ‘vakbroeder’ de beste PR-case heeft uitgevoerd.

related partner content for mobile comes here

Het bureau had de opdracht de nieuwe productlijn van Leev met gezonde en natuurlijke voedings- en verzorgingsproducten onder de aandacht te brengen bij retailers, inkopers en de consument. Met de inzet van persberichten, social media en sampling werd de productlijn van Leev bij de doelgroep(en) op een creatieve manier onder de aandacht gebracht. Consumenten konden bijvoorbeeld, nadat ze een gratis proefpakketje hadden ontvangen, via een speciale web-applicatie hun lokale supermarkt vragen om de Leev-producten in het assortiment op te nemen. De producten van Leev liggen nu in bijna elke Nederlandse supermarkt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in