Social Media Monitor - deel 5


Social Embassy presenteert op donderdag 4 oktober de vijfde editie van de Social Media Monitor. Centraal binnen het onderzoek staat de vraag in welke mate merken sociale media succesvol weten in te zetten. Daarbij worden trends bij de inzet van social media, organisatie en resultaten inzichtelijk gemaakt.
Daarna vindt de première plaats van 'Vind ons leuk', een documentaire die is samengesteld door een groep jonge filmmakers die van Social Embassy de vrije opdracht hebben gekregen om de relatie tussen mens en merk op social media te laten zien. Het resultaat is een documentaire over vijf jaar social media, waarin op een kritische manier gekeken wordt naar waar we nu staan. Wat doen merken? Wat zouden ze moeten doen? Zit die consument nu in de boardroom, hebben fans echt iets te zeggen? Of is het allemaal toch een beetje… plastic fantastic?
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe documentaire ‘Vind ons leuk’ resulteert in een aantal stellingen die worden gebruikt voor een debat,dat via social media dat wordt begeleid door improvisatiecabaretiers. Deelnemers uit de zaal en daarbuiten worden met elkaar verbonden via sociale media.
De presentatie is in Undercurrent, TT Vassumweg 93, Amsterdam. Het programma is van 14:00 tot 17:00 uur met aansluitend een borrel. De bijeenkomst is op uitnodiging en Adformatie geeft twee keer twee kaarten weg. Hou het twitter-account van Adformatie vanmiddag in de gaten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid