Overslaan en naar de inhoud gaan

War Child zet Brandsupply in voor ontwerpwedstrijd

War Child en Brandsupply zijn een samenwerking aangegaan rond de ontwikkeling van een online personage.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Designers wordt gevraagd mee te doen aan een ontwerpwedstrijd voor de ontwikkeling van een online personage voor War Child. Het online personage zal door als zogenaamde ‘Brand Doctor’ worden ingezet. De opdracht luidt: ‘Ontwikkel een cultureel onafhankelijk fictief personage dat de nieuw geïmplementeerde huisstijl en tone-of-voice van War Child zal bewaken.’ Het ontwerp van de winnende designer wordt wereldwijd ingezet.

related partner content for mobile comes here

is een site voor grafisch ontwerp, die gebruik maakt van crowdsourcing. Michiel Bles, War Child: 'Het is geweldig om zoveel mogelijk mensen mee te laten denken over hoe onze nieuwe Brand Doctor er uit moet zien. De aanpak met Brandsupply is helemaal in lijn met onze belangrijkste kernwaarde: creativiteit. En omdat we als War Child een uniek lage-kostenbeleid hanteren, is het fantastisch dat ook dit gesponsord wordt georganiseerd. Hierdoor blijft zoveel mogelijk gedoneerd geld vrij om oorlogskinderen scholing, bescherming en psychosociale hulp te bieden. Maar ik ben natuurlijk vooral benieuwd waar de ontwerpers mee komen.'

De ontwerpwedstrijd loopt van 25 september tot 15 oktober. De winnaar wordt eind oktober bekend gemaakt. Een jury binnen War Child bepaalt welke inzending gaat winnen. Alle relevante informatie, waaronder de voorwaarden, is te vinden op de van Brandsupply.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in