War Child zet Brandsupply in voor ontwerpwedstrijd


Designers wordt gevraagd mee te doen aan een ontwerpwedstrijd voor de ontwikkeling van een online personage voor War Child. Het online personage zal door War Child als zogenaamde ‘Brand Doctor’ worden ingezet. De opdracht luidt: ‘Ontwikkel een cultureel onafhankelijk fictief personage dat de nieuw geïmplementeerde huisstijl en tone-of-voice van War Child zal bewaken.’ Het ontwerp van de winnende designer wordt wereldwijd ingezet.
Brandsupply is een site voor grafisch ontwerp, die gebruik maakt van crowdsourcing. Michiel Bles, War Child: 'Het is geweldig om zoveel mogelijk mensen mee te laten denken over hoe onze nieuwe Brand Doctor er uit moet zien. De aanpak met Brandsupply is helemaal in lijn met onze belangrijkste kernwaarde: creativiteit. En omdat we als War Child een uniek lage-kostenbeleid hanteren, is het fantastisch dat ook dit gesponsord wordt georganiseerd. Hierdoor blijft zoveel mogelijk gedoneerd geld vrij om oorlogskinderen scholing, bescherming en psychosociale hulp te bieden. Maar ik ben natuurlijk vooral benieuwd waar de ontwerpers mee komen.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe ontwerpwedstrijd loopt van 25 september tot 15 oktober. De winnaar wordt eind oktober bekend gemaakt. Een jury binnen War Child bepaalt welke inzending gaat winnen. Alle relevante informatie, waaronder de voorwaarden, is te vinden op de wedstrijdpagina van Brandsupply.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid