Nederlandse bureaus winnen W3 Awards


De W3 Awards worden uitgereikt door de International Academy of Visual Arts aan creativiteit op het web. De jury beoordeelde ruim 3000 inzendingen.
Fitzroy won een Best in Show voor de site Bacardi150.nl en Goud voor ‘Me so corny’ voor Hero. Ook won het bureau nog een zilveren award. Het bureau +1 won een gouden W3 voor de webvideo voor NCB Naturalis. Greenberry won goud en zilver voor Mad Men Ad, de introductiecampagne voor Mad Men seizoen 4.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMediaCatalyst viel zes keer in de prijzen en won goud (2x) voor de webvideo voor DKMS (Fight Leukemia) en voor de website voor World Press Photo. Zilver was er voor de website voor Killzone 3 en ook voor voorgenoemd werk.
StrawberryFrog Amsterdam won zilver en goud bij de W3 Awards voor de global website voor Pampers.
Ook Festina Lente uit Amsterdam won een zilveren W3. Alle winnaars zijn te bekijken op de site van de W3 Awards.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid