Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlandse bureaus winnen W3 Awards

Festina Lente, Fitzroy, Greenberry, +1, Media Catalyst en StrawberryFrog zijn bij de W3 Awards in de prijzen gevallen. -
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De W3 Awards worden uitgereikt door de International Academy of Visual Arts aan creativiteit op het web. De jury beoordeelde ruim 3000 inzendingen.

related partner content for mobile comes here

Fitzroy won een Best in Show voor de site Bacardi150.nl en Goud voor ‘Me so corny’ voor Hero. Ook won het bureau nog een zilveren award. Het bureau +1 won een gouden W3 voor de webvideo voor NCB Naturalis. Greenberry won goud en zilver voor Mad Men Ad, de introductiecampagne voor Mad Men seizoen 4.

MediaCatalyst viel zes keer in de prijzen en won goud (2x) voor de webvideo voor DKMS (Fight Leukemia) en voor de website voor World Press Photo. Zilver was er voor de website voor Killzone 3 en ook voor voorgenoemd werk.

StrawberryFrog Amsterdam won zilver en goud bij de W3 Awards voor de global website voor Pampers.

Ook Festina Lente uit Amsterdam won een zilveren W3. Alle winnaars zijn te bekijken op de site van de W3 Awards.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in