Overslaan en naar de inhoud gaan

Ben jij, of ken jij het CommunicatieTalent van 2012?

Logeion, Communicatie en Yacht zoeken hét CommunicatieTalent van het Jaar 2012.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De verkiezing CommunicatieTalent van het Jaar heeft tot doel de ontwikkeling van talentvolle communicatieprofessionals te stimuleren. Logeion, Communicatie en Yacht bieden de kandidaten een podium om hun visie uit te dragen. Tijdens verschillende selectierondes worden de deelnemers uitgedaagd om het beste van zichzelf te laten zien.

related partner content for mobile comes here

Dit jaar worden de verkiezingen CommunicatieTalent van het Jaar en Communicatieman/vrouw van het Jaar aan elkaar gekoppeld. De ervaren professionals en de jonge talenten (tot 30 jaar) komen op donderdag 6 december tijdens een feestelijke finaleavond in Amsterdam samen om hun inspiratie, energie en talent te tonen.

Meedoen aan deze verkiezing biedt de jonge communicatieprofessional de mogelijkheid om zichzelf te profileren en zijn of haar netwerk te vergroten. Daarnaast biedt deze verkiezing de professional een uitgelezen kans om zijn of haar carrière naar een hoger niveau te tillen. Het talent zal beoordeeld worden door professionals die hun sporen in het communicatievak hebben verdiend en specialisten van Yacht.

Spreekt het bovenstaande je aan en voldoe je aan de criteria? Schrijf je dan nu in via het . Je mag jezelf voordragen, maar natuurlijk ook een collega, familielid of vriend/vriendin.

De verkiezing CommunicatieTalent van het Jaar is een initiatief van Logeion, Communicatie en Yacht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in