IAA Nederland introduceert IAA Young Professionals
De Nederlandse IAA-afdeling is speciaal gericht op studenten en jonge professionals. Zij kunnen als lid van IAA Young Professionals hun netwerk uitbreiden, kennis opdoen, seminars bijwonen en met korting IAA events en andere relevante bijeenkomsten bezoeken.
'IAA Young Professionals is met meer dan 1000 leden inmiddels erg succesvol in het buitenland, voor ons reden om ook een Nederlandse versie in het leven te roepen', zegt Initiatiefnemer Simon Bosschieter. De derdejaars student commerciële economie en media-ondernemer, vindt dat IAA Young Professionals juist in deze tijd erg belangrijk is: 'Studenten en jonge professionals moeten zich meer dan ooit onderscheiden bij het solliciteren naar een baan. Je ziet nu dat de tijd die tussen het afstuderen en het daadwerkelijk aangenomen worden, vaak langer is dan dat zij vooraf hadden verwacht. Het opbouwen van een netwerk kan daarom niet vroeg genoeg beginnen.'
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaIAA-voorzitter Tijmen Bos: 'Jonge professionals en studenten krijgen nu de kans hun kennis uit te breiden, zich te verdiepen in het vak en gericht te netwerken: niet alleen met leeftijdsgenoten maar ook met mensen die al werkzaam zijn in de marketing-communicatie en mediabranche. IAA Young Professionals brengt aanstormend talent en ervaring samen. '
Geïnteresseerden kunnen via iaayp.nl/join lid worden van IAA Young Chapter voor een bedrag van 17,50 euro per jaar op vertoon van collegekaart, 47,50 per jaar voor Young Professionals (tot maximaal 35 jaar) en docenten.
Donderdag 1 november is het eerste IAA Young Professionals event The Future of Social Media in Het Kohstammhuis te Amsterdam, met Igor Beuker, Jeroen de Bakker en Stef de Jong.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid