Overslaan en naar de inhoud gaan

IAA Nederland introduceert IAA Young Professionals

IAA, het internationale netwerk van marketing-communicatie professionals, introduceert vanaf 25 september IAA Young Professionals in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Nederlandse IAA-afdeling is speciaal gericht op studenten en jonge professionals. Zij kunnen als lid van IAA Young Professionals hun netwerk uitbreiden, kennis opdoen, seminars bijwonen en met korting IAA events en andere relevante bijeenkomsten bezoeken.

related partner content for mobile comes here

'IAA Young Professionals is met meer dan 1000 leden inmiddels erg succesvol in het buitenland, voor ons reden om ook een Nederlandse versie in het leven te roepen', zegt Initiatiefnemer Simon Bosschieter. De derdejaars student commerciële economie en media-ondernemer, vindt dat IAA Young Professionals juist in deze tijd erg belangrijk is: 'Studenten en jonge professionals moeten zich meer dan ooit onderscheiden bij het solliciteren naar een baan. Je ziet nu dat de tijd die tussen het afstuderen en het daadwerkelijk aangenomen worden, vaak langer is dan dat zij vooraf hadden verwacht. Het opbouwen van een netwerk kan daarom niet vroeg genoeg beginnen.'

IAA-voorzitter Tijmen Bos: 'Jonge professionals en studenten krijgen nu de kans hun kennis uit te breiden, zich te verdiepen in het vak en gericht te netwerken: niet alleen met leeftijdsgenoten maar ook met mensen die al werkzaam zijn in de marketing-communicatie en mediabranche. IAA Young Professionals brengt aanstormend talent en ervaring samen. '

Geïnteresseerden kunnen via lid worden van IAA Young Chapter voor een bedrag van 17,50 euro per jaar op vertoon van collegekaart, 47,50 per jaar voor Young Professionals (tot maximaal 35 jaar) en docenten.

Donderdag 1 november is het eerste IAA Young Professionals event The Future of Social Media in Het Kohstammhuis te Amsterdam, met Igor Beuker, Jeroen de Bakker en Stef de Jong.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in