Deloitte: ‘Reclame op mobiel nog steeds in kinderschoenen’
De Nederlandse digitale reclamemarkt behaalde in het eerste halfjaar van 2012 een netto omzet van 585 miljoen euro. Dat is 14,3% meer ten…
[REDACTIE]
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente Altena
“Ondanks de veelbelovende mogelijkheden die de smartphone biedt, hebben marketeers hun weg nog niet gevonden naar dit uitzonderlijke apparaat. De tablet doet het relatief beter als marketinginstrument. Het geloof blijft dat 2013 hier het jaar van de doorbraak wordt. Daar zal het IAB mee in investeren”, aldus Joris van Heukelom, voorzitter IAB.
Over het onderzoek
Voor het Online Ad Spend Report H1 2012 zijn in opdracht van IAB 36 grote Nederlandse digitale uitgevers ondervraagd. De studie is uitgevoerd door Deloitte’s Online Business Innovation groep, die zich richt op de impact van digitale kanalen op de business modellen van bedrijven.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid