Overslaan en naar de inhoud gaan

Geld terug-actie Opel

(DE) Opel biedt autokopers een 'niet goed, geld terug'-garantie. Met dit aanbod wil het merk 'nieuwe vrienden' voor zich winnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Wie eenmaal een Opel heeft gereden, zal vanzelf overtuigd worden door de kwaliteit en de innovatieve kracht van de auto' zegt Opel Corporate Strategies director Thomas Sedran. Nieuwe Opel eigenaren die toch niet zo overtuigd zijn, mogen de auto terug brengen.

related partner content for mobile comes here

Aan de actie zit wel een aantal voorwaarden vast: dat kan binnen 30 dagen en als er minder dan 3000 kilometer is gereden. Ook Lease-rijders die bij nader inzien niet tevreden zijn met hun keuze, mogen hun auto terug brengen. De actie geldt voor alle modellen van Opel.

Economische malaise
Geld terug-acties zijn niet onbekend in de autowereld. In de VS bieden al meerdere merken iets dergelijks aan. Zoals Opels zustermerk Chevrolet: binnen 60 dagen of 6.500 kilometer mag teruggebracht worden. Chrysler gaat verder met terugbrengtermijn van 90 dagen. Hyundai haakte in op de economische malaise: klanten die hun baan verloren in 2009, konden binnen een jaar hun pas aangeschafte auto terugbrengen.

bron: en

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in