Ster Extra: de interactieve reclame app
Twee weken geleden berichtte MobileMarketing.nl er reeds over (zie hier). De Ster heeft een second screen ipad app gelanceerd met de naam 'Ster Extra'. De app is afgelopen week geupdate en vandaag officieel gelanceerd.
Kijkers kunnen tijdens reclameblokken op televisie direct aanvullende informatie opvragen, exclusief voordeel behalen of testaanvragen doen op het tweede scherm. Wanneer er geen Ster Extra blok op tv is, biedt de app op ieder moment van de dag commercials van vroeger en nu. De app is gratis te downloaden via www.sterextra.nl
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaDe adverteerder kan met Ster Extra zijn televisiecampagne verrijken met verschillende interactieve opties. Tegelijkertijd kan de adverteerder diverse merkextra’s bieden zoals campagneverdieping en activatie. Consumenten kunnen via de app direct kopen, proberen en testaanvragen doen.
Arian Buurman, algemeen directeur Ster: “Ster Extra is uniek voor adverteerders, het biedt hen mogelijkheden om nog efficiënter en effectiever te communiceren. Het is de kans om op een innovatieve manier in contact te komen met de kijker en aan te zetten tot actie. Je maakt direct kennis met de speciale premiums, die alleen op dat moment beschikbaar zijn. Daarnaast biedt de app veel fun rondom reclame. Met Ster Extra duik je in een wereld vol extra’s tijdens Ster-reclameblokken, direct op je tablet.”
Wehkamp over Ster Extra
“Bij wehkamp.nl bekijken we continu hoe we op een innovatieve en eigenzinnige manier onze bestaande en nieuwe klanten kunnen verrassen. Ster Extra sluit hier naadloos op aan. Zeker gezien de enorme groei in het gebruik van smartphones en tablets in Nederland,” aldus Dirk van den Bogaart, PR Manager bij wehkamp.nl.
MobileMarketing.nl 2012
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid