BrandConnection wordt BPN - Brand Programming Network


Het 13 jaar bestaande BrandConnection verandert de naam in Brand Programming Network, kortweg BPN. Dat volgt uit de lancering van het (derde) internationale netwerklabel binnen Mediabrands. (UM en Initiative zijn de andere labels.) Het nieuwe label BPN heeft een wereldwijde groei ambitie en start dit jaar met kantoren in 20 landen verdeeld over 5 continenten, waaronder de VS, India, België en Nederland. Alle BrandConnection kantoren gaan op in het nieuwe BPN.
Voorheen BrandConnection verklaart de nieuwe naam als volgt: ‘Met een eenduidige inzet en de juiste afstemming tussen alle mediavormen maak je het verschil vandaag de dag. Om merken te bouwen en te versterken is een optimale inzet en afstemming nodig van alle beschikbare mediavormen. Het voeren van de merkregie in het huidige digitale tijdperk wordt brand programming genoemd.’ Bij BPN wordt social media als een een belangrijk focuspunt gezien.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTot de klantenkring van BPN in Nederland behoren onder andere Jumbo Supermarkten, VVD en het Rijksmuseum.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid