Overslaan en naar de inhoud gaan

SKO digitaal wordt SKO Light

Stichting KijkOnderzoek: ‘De naamswijziging vindt plaats omdat de term Digitaal de lading niet goed dekt.’
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

SKO rapporteert sinds 2010 over het bereik van digitale, vaak thematische, zenders in SKO Digitaal. De naam van de rapportage over deze zenders verandert per 1 september 2012. Vanaf die datum zullen deze zenders onder de naam SKO Light worden gerapporteerd.

related partner content for mobile comes here

Tegelijk met de naamswijziging introduceert SKO de zendergroep SKO Light Totaal. SKO gaat met ingang van 1 september a.s. het gemiddeld aantal kijkers en marktaandeel van deze zendergroep rapporteren in de tijdvakrapporten. Dit is voor afzonderlijke SKO Light zenders niet toegestaan.

De rapportage over het bereik van de SKO Light zenders blijft wekelijks op de website van SKO plaatsvinden. De naamswijziging vindt plaats omdat Stichting KijkOnderzoek vindt dat de term Digitaal de lading niet goed dekt. SKO: ‘Nagenoeg alle zenders in Nederland worden immers ook digitaal verspreid.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in