Overslaan en naar de inhoud gaan

Krassen op Palmblikken

Ook Palm Bier wil meer met zijn Facebookpagina. Het biermerk bedacht daarom een bierblik-kraswedstrijd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ook Palm Bier wil meer met zijn . Het biermerk bedacht daarom een bierblik-kraswedstrijd.

related partner content for mobile comes here

Palm daagt creatief Nederland uit om bierblikken te bekrassen en het ontwerp via Facebook in te zenden. Palm kiest daarna gewoon zelf de winnaar.

Van het bekraste blik wordt een afdruk gemaakt voor de echte PALM blikken, en dat ontwerp zal begin volgend jaar in de winkel te koop zijn. Daarnaast krijgt de winnaar een trip cadeau naar Londen, voor 2 personen.

Tattoo-artist Henk Schiffmacher opende de wedstrijd en tatoeerde een bierblik.

Belgische comedians Henk Rijckaert en Bert Gabriëls leggen het allemaal nog een keer uit:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De wedstrijd werd bedacht door het bureau SSSS & Orchestra. Inzenden kan nog tot en met september.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in