Krassen op Palmblikken
Ook Palm Bier wil meer met zijn Facebookpagina. Het biermerk bedacht daarom een bierblik-kraswedstrijd.
Palm daagt creatief Nederland uit om bierblikken te bekrassen en het ontwerp via Facebook in te zenden. Palm kiest daarna gewoon zelf de winnaar.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisVan het bekraste blik wordt een afdruk gemaakt voor de echte PALM blikken, en dat ontwerp zal begin volgend jaar in de winkel te koop zijn. Daarnaast krijgt de winnaar een trip cadeau naar Londen, voor 2 personen.
Tattoo-artist Henk Schiffmacher opende de wedstrijd en tatoeerde een bierblik.
Belgische comedians Henk Rijckaert en Bert Gabriëls leggen het allemaal nog een keer uit:
De wedstrijd werd bedacht door het bureau SSSS & Orchestra. Inzenden kan nog tot en met september.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid