Overslaan en naar de inhoud gaan

Edelman Digital Agency of the Year

Holmes Report heeft pr-bureau Edelman uitgeroepen tot Digital Agency of the Year.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Edelman wordt geroemd om het bieden van een breed scala aan digital diensten - onderzoek, inzichten, digital en social media monitoring, en blogger engagement – , maar ook om de ontwikkeling van digitale content, web en mobiele applicaties. Wereldwijd werken er meer dan 600 mensen in gespecialiseerde teams, aangestuurd door Kevin King. Volgens Holmes Report bestaat Edelman’s digitale tak uit de beste experts uit de industrie.

related partner content for mobile comes here

'Ik ben ongelofelijk trots op deze prestatie. Onze kracht zit hem in het feit dat we continu de nieuwste inzichten en ervaringen delen en bespreken, wereldwijd. Deze input gebruiken wij vervolgens in het werk voor onze klanten. Hun activiteit op social media wordt hierdoor nog effectiever', zegt Enno Houwerzijl, Director Technology & Digital, Nederland.

De prijs wordt 30 oktober uitgereikt tijdens de Global Public Relations Summit in Miami.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in