Overslaan en naar de inhoud gaan

McDonald’s heeft beste radiocommercial september

De McDrive 25 jaar commercial van McDonald's staat bovenaan in de radiocommercial van de maand verkiezing van het Radio Advies Bureau (RAB).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze commercial werd als beste beoordeeld door de Nederlandse consument. De radiocommercial is hiermee genomineerd voor de jaarlijkse RAB Radio Awards Publieksprijs die in februari 2013 wordt uitgereikt.

related partner content for mobile comes here

Nummer 2 in september was ING Mobiel Bankieren met de radiocommercial “A penny for your thoughts”. Derde in september is CliniClowns met de radiocommercial “Rode neuzen rally”.

Ruigrok | NetPanel heeft in opdracht van RAB onderzoek gedaan naar de beste radiocommercial van de maand. In totaal 619 Nederlanders van 13-64 jaar hebben 20 radiocommercials beoordeeld. De totale steekproef is representatief voor de Nederlander van 13-64 jaar op basis van leeftijd en geslacht. De datacollectie was van 1 t/m 3 oktober 2012.

McDonalds McDrive 25jaar:

ING MobielBankieren:

ClinicClowns Rode neuzen rally:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in