Overslaan en naar de inhoud gaan

Zilveren Kruis Achmea verruilt DDB voor FHV

Na 12 jaar DDB is Zilveren Kruis Achmea geswitcht naar FHV BBDO.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De zorgverzekeraar besloot na een bureauoriëntatie om een structurele samenwerking met FHV BBDO aan te gaan.

related partner content for mobile comes here

Beide partijen zijn al enige maanden samen aan de slag en de eerste resultaten zijn vanaf eind oktober te zien.

Jan de Bruijn, Marketingmanager Zilveren Kruis, licht toe: ‘Wij geloven er in dat FHV BBDO met hun expertise de positionering van Zilveren Kruis samen met ons verder brengt, te starten met de campagne van dit najaar.’

Deze eerste campagne van FHV borduurt voort op de lopende campagne van Zilveren Kruis, vertelt ceo Barbera Wolfensberger.

FHV maakt inmiddels elf jaar succesvolle campagnes voor Interpolis, ook van Achmea, DDB doet al jarenlang hetzelfde voor drie andere Achmea-merken: Centraal Beheer, Inshared en Achmea Corporate.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in