Zilveren Kruis Achmea verruilt DDB voor FHV


De zorgverzekeraar besloot na een bureauoriëntatie om een structurele samenwerking met FHV BBDO aan te gaan.
Beide partijen zijn al enige maanden samen aan de slag en de eerste resultaten zijn vanaf eind oktober te zien.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSJan de Bruijn, Marketingmanager Zilveren Kruis, licht toe: ‘Wij geloven er in dat FHV BBDO met hun expertise de positionering van Zilveren Kruis samen met ons verder brengt, te starten met de campagne van dit najaar.’
Deze eerste campagne van FHV borduurt voort op de lopende campagne van Zilveren Kruis, vertelt ceo Barbera Wolfensberger.
FHV maakt inmiddels elf jaar succesvolle campagnes voor Interpolis, ook van Achmea, DDB doet al jarenlang hetzelfde voor drie andere Achmea-merken: Centraal Beheer, Inshared en Achmea Corporate.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid