Overslaan en naar de inhoud gaan

Eneco scoort tips en aandacht met Facebook

Energiebedrijf Eneco heeft een eerste bundeling ideeën die op zijn speciale Facebook pagina voor duurzaamheid zijn gepost aangeboden aan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eneco lanceerde begin september onder de naam ‘Voor duurzaam’ een Facebook applicatie. Een platform waarop klanten en niet-klanten met Eneco en elkaar ideeën kunnen delen over duurzame energie. Het doel van de Facebook-pagina is volgens de eigenaar dat Eneco de bewustwording voor schone, betaalbare en betrouwbare energie binnen de samenleving wil stimuleren. Door goede ideeën te posten en de juiste discussies daarover te voeren.

related partner content for mobile comes here

Volgens Eneco kunnen burgers met veel ideeën zelf aan de slag, andere zijn handig voor een bedrijf als Eneco. De derde categorie zijn de ideeën die verandering van het overheidsbeleid vereisen. Met het oog daarop zijn de voorlopigee resultaten van de Facebook-campagne aangeboden aan de energie woordvoerders van de formerende partijen VVD en PvdA.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in