Nielsen: bestedingen groeien wereldwijd met 2,4% in Q2
Wereldwijde advertentiebestedingen zijn in het tweede kwartaal van 2012 met 2,4 procent gestegen, naar 139 miljard dollar. Europa laat…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In de laatste Global AdView Pulse staat dat de bestedingen het snelst groeiden in het Midden Oosten en Afrika: 19,6 procent meer dan in het tweede kwartaal van 2011. Zuid-Amerika noteerde een stijging van 4,9 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De wereldwijde bestedingen in het eerste half jaar van 2012 zijn 266 miljard dollar.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAzië groeide met 2,9 procent. Noord-Amerika met 2,4 procent. Europa daalde met 3,8 procent in het tweede kwartaal van 2012. Adverteerders in Groot-Brittannië, Turkije en Noorwegen gaven echter weer meer uit.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid