Overslaan en naar de inhoud gaan

Veronica, E Power, Sky Radio en 100% NL sterkste stijgers

De radiocijfers over de periode juli augustus laten zien dat Sky Radio en 100% NL nu ook aan de winnende hand zijn.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit de cijfers van Intomart GfK in opdracht van Nationaal Luisteronderzoek (NLO) blijkt dat Radio Veronica en E Power Radio (de commerciële regionale zenders) weer stijgen ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. De eerste stijgt met 0,8 pct naar 6,1 pct marktaandeel. De tweede met 0,6 pct naar 5,3 pct marktaandeel. De grootste stijger in deze periode is echter Sky Radio. Dat pakt 0,9 pct ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar en komt uit op een marktaandeel van 9,5 pct. 100% NL doet ook goede zaken, het stijgt met 0,6 pct naar een marktaandeel van 4,7 pct.

related partner content for mobile comes here

De hardste klappen werden opgevangen door ORN Radio (de gezamenlijke regionale publieke radiozenders). Het zakte met 1,3 pct naar een marktaandeel van 10,9 pct. Vorig jaar in dezelfde periode was dat nog 12,2 pct. Slam!FM incasseert een daling van 0,5 pct. Het dance station staat op een marktaandeel van 2,2 pct.

538 (voorheen Radio 538) blijft marktleider. Het stijgt met 0,1 pct naar een marktaandeel van 11,6 pct.

(Dit bericht kon gisteren niet worden gepubliceerd vanwege onderhoud aan de website van Adformatie.)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in