Lot Keijzer weg bij LinkedIn


Keijzer vertrekt uit eigen beweging. 'Het is een grote organisatie, waardoor er veel wordt gecentraliseerd. Hierdoor is de lokale inbreng kleiner aan het worden.'
De functie van marketing director Benelux werd nieuw gecreëerd om de groeiende online marketingbusiness te ondersteunen. Keijzer is inmiddels in gesprek met 'diverse partijen' over een nieuwe stap.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKeijzer heeft meer dan 16 jaar ervaring in digitale media, waaronder 10 jaar bij Universal Media / McCannErickson waar zij vooral werkte voor grote klanten als Microsoft, Coca-Cola, L’Oreal en Vauxhall.
Ze werkte daarna vijf jaar bij Kobalt waar zij in eerste instantie de digitale tak op heeft gezet. Later startte en leidde ze twist, het nieuwe digitale marketingbureau onder Kobalt vlag. Bij twist werkte ze onder andere voor Heineken, ABN Amro, Rituals en Albert Heijn, totdat Kobalt in maart vorig jaar de stekker uit het bedrijf trok.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid