
Niemand minder dan Bill Clinton opent op 15 november 'De #039; ">24 uur van de Reclame' met een keynote speech.
De oud-president van de Verenigde Staten hield eerder dit jaar een toespraak bij de Cannes Lions. Bij die gelegenheid gaf Clinton de creatieve wereld een opdracht mee, om na te denken over 'How advertising can help build a better world’. Volgens Vea voorzitter Ralph Wisbrun was dit een van de redenen om Clinton naar Nederland te halen. 'Wij pakken de handschoen op en gaan ermee aan de slag op 'De 24 uur'.'
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeBVA-voorzitter Jan Driessen sluit zich hierbij aan. ‘De woorden van Clinton raakten ons onmiddellijk. Het is precies de missie die we ook als BVA hebben: op een verantwoordelijke manier kijken naar wat voor rol reclame kan spelen in de samenleving.'
BVA en Vea organiseren 'De 24 uur van de Reclame' dit jaar voor de derde keer. Vorig jaar trok het reclamefestival tweeduizend bezoekers Dit jaar presenteert het communicatievak zich aan een groot aantal doelgroepen, variërend van studenten, communicatie- en mediadirecteuren tot ceo's uit het bedrijfsleven.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee