Overslaan en naar de inhoud gaan

Grand Prix de Luxe voor Cartier

(FR) Marcel en Publicis 133 hebben afgelopen week in Parijs de Grand Prix de Luxe gewonnen voor hun Cartier campagne 'L'Odyssée'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'L'Odyssée' volgt een epische reis van een gevlekte panter door een landschap vol juwelen. Het filmpje werd bij de afgelopen editie van Cannes ook al bekroond.

related partner content for mobile comes here

Het filmpje is geregisseerd door Bruno Aveillan en is gemaakt ter gelegenheid van de 165ste verjaardag van Cartier. Het is voor het eerst in 20 jaar dat de juwelenmaker corporate communiceert.

De Grand Prix Stratégies/Amaury Médias du luxe wordt jaarlijks toegekend door voor campagnes die gemaakt zijn voor luxe merken. Zie hier de hele met winnaars, waaronder Hermes, Armani en Dior.

bron:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

'L’Odyssée de Cartier'
Bureau: Marcel / Publicis 133 CD: Sébastien Vacherot, Creatie: Emmanuel Lalleve, Florent Imbert, Regie: Bruno Aveillan

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in