Overslaan en naar de inhoud gaan

Jelle Kolleman stopt als cd bij Red Urban

Jelle Kolleman legt zijn functie van creative director van Red Urban neer. Hij gaat zich richten op nieuwe online initiatieven. Per 1…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Kolleman blijft bij Red Urban betrokken als adviseur. Hij richtte het bureau tien jaar geleden op samen met Kees van Dorp. In 2007 werd het bureau overgenomen door de DDB Europa. Bij Red Urban werken inmiddels 35 mensen aan voornamelijk digitale campagnes. Kolleman is goed voor zo’n 38 reclameprijzen, waaronder drie Effies en vele Accenten, Esprix en SpinAwards.

related partner content for mobile comes here

Kolleman licht zelf zijn vertrek toe. ‘Ik ben verschrikkelijk trots om te zien wat een geweldig bureau we hebben neergezet. We begonnen met banners maken en nu worden er complete en complexe campagnes ontwikkeld. Ik heb echt genoten van elke minuut bij Red Urban. Wat betreft continuïteit hoef ik me gelukkig geen zorgen te maken. Creative director Robin Pas werkt al sinds begin van het jaar met mij samen om te zorgen dat zowel het niveau van het werk als de cultuur in stand worden gehouden. En nu… nu is het tijd om het bureau los te laten. En naast het adviseurschap bij Red Urban mijn kennis, kunde en ondernemerschap los te laten op nieuwe online initiatieven.’ Kolleman is onder meer betrokken bij Rockstart Accelerator.

Managing director Koen de Groot: ‘Jelle is een ‘digital icon’ en heeft aan de basis gestaan van onze missie om het beste digital bureau van Nederland te willen zijn. Zijn mentaliteit is goed verankerd in ons bureau en daar zijn we hem dankbaar voor.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in