Overslaan en naar de inhoud gaan

Oud AD-hoofdredacteur Bonjer naar Bransoncompany

Jan Bonjer, voormalig hoofdredacteur van het AD, verbindt zich aan Bransoncompany in Rotterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als associate partner zal Bonjer actief zijn als mediamaker en adviseur op het gebied van corporate communicatie en bestuur, media en management. Bransoncompany is in 2004 opgericht door Leendert Bikker en Frank Roos en richt zich naar eigen zeggen op 'vernieuwing, verbeelding en versnelling'.

related partner content for mobile comes here

Bonjer (52) was ruim twaalf jaar hoofdredacteur van regionale (o.a. Dagblad van het Noorden) en landelijke dagbladen en websites. Na zijn hoofdredacteurschap van het Algemeen Dagblad werd hij bij de fusie in 2005 hoofdredacteur/directeur van AD NieuwsMedia. Bij de verkoop door PCM Uitgevers en Koninklijke Wegener aan de Vlaamse Persgroep verliet Bonjer vorig jaar het bedrijf. De loopbaan van Bonjer kent ook een periode buiten de journalistiek: zo was hij directeur van Vogelbescherming Nederland en hoofd communicatie van de Vereniging Natuurmonumenten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in