Overslaan en naar de inhoud gaan

Digitaal Willen We Allemaal: laatste plaatsen

Het zit bijna vol. Maar er zijn nog een paar plaatsen. Op 27 april is de derde versie vanDigitaal Willen We Allemaal in Mediaplaza in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het zit bijna vol. Maar er zijn nog een paar plaatsen. Op 27 april is de derde versie van in Mediaplaza in Utrecht.

related partner content for mobile comes here

Geen techie-geneuzel, maar informatie waar marketeers iets aan hebben. Het programma is internationaler dan eerder, met David Pugh-Jones van Microsoft en van Fresh Networks.

De concrete cases komen van: James Jeynes van Nike, van Albert Heijn, Kevin Voges van Yunoo en Nick Stals van HotelSpecials.

van trendwatching.com is zelden nog in Nederland te zien, maar hij komt wel naar Digitaal Willen We Allemaal met een verhaal over de laatste ontwikkelingen aan consumentenzijde.

En als extraatje: Synovate heeft gedaan naar hoe consumenten zoeken op internet. Hoe komt je als merk daar nog over het voetlicht?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in